bgafotobutikk.no er en mulighet. Er det noen andre norske eller internasjonale? Det er ikke heeeelt custom rammer vi snakker om, men litt av typen "ikke å finne hos Ikea"... 60x40cm for eksempel.
Veldig god erfaring med bgafoto. De har de aller fleste størrelser og det de ikke har, det lager de til en rimelig pris. Jeg VIP anbefale glass fremfor plexiglass. Gjenskinn av buet plexiglass ser rart ut.
Til dyrere kunstverk har legg of erfaring med Mesterrammer på Majorstuen.
bgafotobutikk.no er en mulighet. Er det noen andre norske eller internasjonale? Det er ikke heeeelt custom rammer vi snakker om, men litt av typen "ikke å finne hos Ikea"... 60x40cm for eksempel.
En rammemaker er det du trenger. Jeg har en fast som jeg bruker. Send meg pm.
Jeg VIP anbefale glass Artglass fremfor plexiglass. Gjenskinn av buet plexiglass ser rart ut.
Jeg fikset litt på den over Jeg har sluttet helt med vanlig glass og betaler noen få hundre ekstra pr bilde/A2-størrelse for Artglass som har mye bedre egenskaper mtp gjenskinn og UV-påvirkning på det som rammes inn.
Redigert av Anders A-R; 11/07/201920:35.
| Styreleder i NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"