|
Sykkeldelisk/antonsport og servicenivå på Yeti
|
Re: Sykkeldelisk/antonsport og servicenivå på Yeti
[Re: jrm]
#2565506
17/07/2019 16:00
|
Registrert: Aug 2010
Innlegg: 689
bcbc
Avhengig
|
Avhengig
Registrert: Aug 2010
Innlegg: 689 |
Sykkelkomponenter er helt overlegne på service. Nesten på høyde med Garmin. Bruker dem konsekvent pga dette, og er ikke mye dyrere enn Bikeshop. Tommel opp:)))
|
|
|
Re: Sykkeldelisk/antonsport og servicenivå på Yeti
[Re: larsb]
#2565539
17/07/2019 21:58
|
Registrert: Jan 2002
Innlegg: 9,316
gauter
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Registrert: Jan 2002
Innlegg: 9,316 |
På netthandelssiden vil jeg legge til Sykkelkomponenter. Enig!
Gaute
|
|
|
Re: Sykkeldelisk/antonsport og servicenivå på Yeti
[Re: perbl]
#2565541
17/07/2019 22:09
|
Registrert: Jan 2002
Innlegg: 9,316
gauter
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Registrert: Jan 2002
Innlegg: 9,316 |
Jeg har akkurat hatt en reklamasjon på en bremsehendel som fulgte med i kitet til ny Ibis kjøpt fra Probike. Kjappe svar både på dag og kveldstid, og fikk akkurat beskjed om at de har ordnet ny brems på vei til meg fra SRAM-importøren. Når man opplever sånn service ved en reklamasjon blir man veldig fornøyd som kunde.
Sånt er jo supert. Jeg hadde også en Ibis fra Probike for noen år siden. Jeg fikk ny bakramme på reklamasjon, enda det var mye mer enn hva jeg hadde krav på - og slett ikke forventet.
Gaute
|
|
|
Re: Sykkeldelisk/antonsport og servicenivå på Yeti
[Re: jrm]
#2565559
18/07/2019 07:30
|
Registrert: Jun 2011
Innlegg: 93
pme
Medlem
|
Medlem
Registrert: Jun 2011
Innlegg: 93 |
Av egenerfaring mener jeg vel også at Star Motor burde legges på lista over forhandlere som strekker seg litt lenger enn de strengt tatt er nødt til.
|
|
|
Re: Sykkeldelisk/antonsport og servicenivå på Yeti
[Re: pme]
#2565570
18/07/2019 10:32
|
Registrert: Mar 2013
Innlegg: 86
rasmusnor
Medlem
|
Medlem
Registrert: Mar 2013
Innlegg: 86 |
Av egenerfaring mener jeg vel også at Star Motor burde legges på lista over forhandlere som strekker seg litt lenger enn de strengt tatt er nødt til. Star Motor = Santa Cruz i Asker
|
|
|
Re: Sykkeldelisk/antonsport og servicenivå på Yeti
[Re: rasmusnor]
#2565571
18/07/2019 10:38
|
Registrert: Apr 2007
Innlegg: 33,748
baronKanon
Valgets kvaler
|
Valgets kvaler
Registrert: Apr 2007
Innlegg: 33,748 |
Star Motor = Santa Cruz i Asker
Nei, det er det ikke. Star Motor er en motorsykkel/sykkelbutikk som selger bl.a. Santa Cruz.
|
|
|
Re: Sykkeldelisk/antonsport og servicenivå på Yeti
[Re: baronKanon]
#2565648
18/07/2019 21:34
|
Registrert: Jan 2002
Innlegg: 9,316
gauter
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Registrert: Jan 2002
Innlegg: 9,316 |
Riktig. Star Motor holder dessuten til på Lierskogen, ikke i Asker - selv om det er veldig nær grensa mellom Lier og Asker kommuner.
Gaute
|
|
|
Re: Sykkeldelisk/antonsport og servicenivå på Yeti
[Re: jrm]
#2566709
29/07/2019 12:00
|
Registrert: Sep 2018
Innlegg: 3
Tore Andre
Nytt medlem
|
Nytt medlem
Registrert: Sep 2018
Innlegg: 3 |
Jeg kjøpte en SB130 nå i våres og har bare positivt inntrykk av butikken når jeg vurderte og etter at jeg kjøpte sykkelen.
Monterte selv for å slippe masse venting når våren kom og levering endelig var klar. De var positive og det var bare og spørre om det var noe jeg trengte hjelp til under monteringen. Når alt var klart hadde jeg litt problemer med å få giret til å samarbeide. Sendte sms til «min mann» og fikk svar at det var bare å komme. De forsøkte å fikse problemet straks jeg dukka opp. Sykkelen ble igjen til dagen etter , det endte med et girørebytte som jeg sikkert har bøyd sjøl. Betalte ikke for dette.
De var også positive til å bytte inn ramma når jeg plutselig ble usikker på rammestørrelsen. Det var etter at alt var montert og sykkelen var testa. Så det handler kanskje om hvem man møter? Jeg har kun hatt med Erik å gjøre.
|
|
|
Re: Sykkeldelisk/antonsport og servicenivå på Yeti
[Re: jrm]
#2566725
29/07/2019 15:03
|
Registrert: Aug 2007
Innlegg: 609
Niko
Avhengig
|
Avhengig
Registrert: Aug 2007
Innlegg: 609 |
Har handlet flere Yetier av Sykkeldelisk hvorav et kjøp resulterte i garantisak. Yeti var da raske med å få sent over ny ramme m/SI-link.
Har forøvrig bare gode erfaringer med Probike (Ibis) som nevnes av flere. Entusiastisk gjeng som er lette å prate med og holder en oppdatert ved bestillinger etc. Ibis Cycles er igjen helt i toppsjiktet med kundeservice.
|
|
|
Re: Sykkeldelisk/antonsport og servicenivå på Yeti
[Re: jrm]
#2574198
11/09/2019 18:00
|
Registrert: Apr 2005
Innlegg: 2,580
jrm
OP
|
OP
Registrert: Apr 2005
Innlegg: 2,580 |
https://www.antonsport.no/yeti-2019-sykler Byggekostnaden på 1 500,- kommer i tillegg. Hæ? Seriøst?!?
Aut regem aut fatuum nasci oportet.
|
|
|
Re: Sykkeldelisk/antonsport og servicenivå på Yeti
[Re: jrm]
#2574205
11/09/2019 19:38
|
Registrert: Apr 2007
Innlegg: 33,748
baronKanon
Valgets kvaler
|
Valgets kvaler
Registrert: Apr 2007
Innlegg: 33,748 |
|
|
|
Re: Sykkeldelisk/antonsport og servicenivå på Yeti
[Re: jrm]
#2574257
12/09/2019 07:10
|
Registrert: Jul 2008
Innlegg: 6,389
simenf
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Registrert: Jul 2008
Innlegg: 6,389 |
Det virker veldig rart å prise oppbyggingen i tillegg....det hjelper liksom ikke på inntrykket når man har så slett rykte fra før. Hvis jeg skal være positiv er byggingen kanskje det første man kan forhandle pris på?
SImen - hjernevasket av storhjulsmafiaen
Ibis Ripley/Spec Levo SL/Trek Farley - nots.no
|
|
|
Re: Sykkeldelisk/antonsport og servicenivå på Yeti
[Re: jrm]
#2586851
26/12/2019 18:30
|
Registrert: Aug 2005
Innlegg: 2,838
Trygve_
Besatt
|
Besatt
Registrert: Aug 2005
Innlegg: 2,838 |
Jeg skal ikke forsvare opplevelsen en del andre jo har hatt, da alle butikker i dagens samfunn må være på tå-hev hele tiden. De hundrevis av fornøyde kundene man har hver dag poster sjelden noe på nett - men den som opplevde noe man trodde skulle skje på en mer positiv måte fort vil spre det videre.
Jeg har vært kunde hos Sykkeldelisk helt siden jeg kjøpte mine først Smoke/Dart dekk fra butikken deres på Grønland. Og butikken har vært på litt av en reise siden da, på godt og vondt. Både ift service, personal, ledelse, hvilke leverandører de har hatt i ryggen osv.
Først de siste tre årene har jeg vært sykkelkunde igjen, 20 år etter at jeg solgte en Cannondale jeg hadde derfra rundt 98-99.
De siste tre årene har vært på en SB4.5. Jeg kan ikke si noe annet enn positivt om verkstedet og servicen de tre årene.
Jeg har hatt en ganske kranglete Reverb. Garanti hver gang. Cane Creek headsetet varte ikke veldig lenge, ble byttet ut med Chris King til en hyggelig pris - da de var tomme for Cane Creek. Frambremsen føltes plutselig veldig merkelig, og jeg begynte å lure på mine egne evner til lufting. Ble levert inn, og mekanikeren ga meg løpende oppdateringer på telefon helt til de fant en obskur feil inne i hendelen. Da lurte de på om det gikk greit at de satt på en lånebrems til de fikk avklart garantisaken med leverandør.
Negative ting: - kan være litt lang ventetid på verkstedet
|
|
|
|
|
|