Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Serious Bear Rock El-MTB; noko å satse på?

Serious Bear Rock El-MTB; noko å satse på? #2562983 28/06/2019 13:11
S
Stisyklaren Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem
S
Hei!

Nokon som har erfaring med Serious sykler?
Tenker på å gå til innkjøp av denne:
https://www.bikester.no/serious-bearrock-el-mtb-ht-gra-901011.html#rating

Med rabattkode kjem den på 14500kr.

Nokon som har erfaring med Bikester når det kjem til reklamasjon?

Har ikkje så god greie på komponentar og liknande, men ser der er shimano og tektro som er godkjent i mi bok. Bosh motor og batteri.
Suntour demper har eg lest litt forskjellig om, men til mitt bruk held den lenge vil eg tru.

At den har 29" hjul er jo kjempe flott.

Sykkelen skal brukast til og fra butikk, skule osv heile året. Sommer som vinter.

Til prisen; en god deal? Er der grunna til å styre unna?

Mvh,
Stisyklaren

Re: Serious Bear Rock El-MTB; noko å satse på? [Re: Stisyklaren] #2562988 28/06/2019 13:23
baronKanon Offline
Valgets kvaler
Valgets kvaler
Du kaller deg stisyklaren, så jeg antar at du vil sykle sti med sykkelen. Til den bruken vil jeg anta at du vil finne andre sykler som er egnet, og jeg har en veldig stor følelse om at denne vil være uegnet:
Acera tåler ikke bruk i terrenget - har sykla på leiesykkel med Acera-gir, og det var ristet istykker på 9 turer.

Antar at denne sykkelen er myntet på turer på grusvei, uten noe særlig krav til dempekvalitet eller andre ting. Det er en god motor på den, da det er Performance line. Når man setter på en god motor og skal ha prisen langt ned, ender man opp med veldig billige komponenter ellers.

-Kristian
http://instagram.com/kreckhoff
Albatross!

Brems - smil - si hei!
Re: Serious Bear Rock El-MTB; noko å satse på? [Re: Stisyklaren] #2562998 28/06/2019 14:41
S
Stisyklaren Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem
S
Hei baronKanon!
Hehe, nicket mitt er kanskje noko missvisande i dette tilfellet. Har ein stisykkel - denne elsykkelen skal kun brukast på asfalt/grus, men og om vinteren. Trulig blir det fristande å ta den på sti en gong i blant, men har egentlig fått nok av hardtail på stiane kor eg bur.
På vinteren, om brøytinga ikkje er på topp, kan jo det gjerne bli litt humpete underlag. Trur du Acera tåler slikt? Var jo urovekkande at den ikkje tålte meir enn 9 tura, kjørte du veldig på?

Ang komponenter og motor - sykkelen koster 24k orginalt, men det er kanskje ein rimelig sum innan kategorien?

Re: Serious Bear Rock El-MTB; noko å satse på? [Re: Stisyklaren] #2563009 28/06/2019 16:36
P
Paulus Offline
Besatt
Besatt
P
Ser bra ut den der. Bra motor og batteri. det er vel det som er viktigst.

Moderator  support