Har tatt service på rock shox Rs1 for andre gang nå, og det meste der er rimelig greit såfremt man følger bruksanvisning og jobber rolig:). Men, i motsetning til sist så skulle jeg denne gangen også ta ut innmaten på venstre bein, altså den uten luft men med lockout. Tok service nedre bein sist også, men nå tenkte jeg å forsøke å bytte pakninger m.m på den indre greia med fjør og en blå ring... dere som har peil skjønner hva jeg mener:).
Problemet nå var at når jeg skulle fylle på 75 ml olje på denne, så "stappe" den saken med blå ring og fjør inn på plass så funka ikke det. Hadde ikke sjans til å få klemt den nok sammen til å kunne begynne å skru.... måtte da tappe ut litt og litt olje til det gikk... men, syns ikke det ble 100%... noen her inne som har peil hva jeg kan ha gjort galt?
Passer jo selvsagt jævlig dårlig nå, like før trans Østerdalen og Furusjøen rundt:/. Kan være jeg må få levert den på service til noen som har peil, men da haster det... bor i Elverum, så kan alltids kjøre litt for å få det gjort..