www.finn.no/146341214

Etter lengre tids italiensk toppracer-byggeprosjekt lar jeg min "De Rosa Protos» med kun designelementer, topputstyr, topphjul og ultra-HD-carbon (rammestørrelse 61 cm), få en ny eier - som kan bruke den mye mer enn det jeg kunne... Familie og jobb krever mye mer enn jeg beregnet, så denne italienske fullblods rasehesten (med markedets råeste, stiveste og bokstavlig talt «feteste» ramme...) er 99% ubrukt. Verdien for ramme, hjul og alle deler (kjøp inn i «løs vekt» og bygd opp i perioden 2013-2018), er et sted mellom 80-90.000,- , men kan nå bli din hvis du har sans for kvalitet og er enig at salgsprisen veldig god :-)

Spesifikajoner:
* Ramme i matt-svart farge med sølvgrå og røde detaljer, 3 ulike typer ultra-HD-carbon, størrelse 61 cm, solid og aerodynamisk gaffel,"fete rør" (største omkrets 26 cm), ekstra lett og veldig stiv!
* Setepinne ("Dorico Ltd"), stem ("ARX Ltd", 12 cm lengde) og styre ("Ernova Team Stealth", 44 cm bredde) er alle superstive og ultralette fra italienske 3T!
* Gir-/bremsegruppe: kun toppkvalitet tvers gjennom fra italienske Campagnolo Super-Record (krank 53/39, kassett 11-27) - superstivt, presist og med mye carbon-finish!
* Hjulsett: 50 mm kombinert carbon med aluminium-bremseflate fra italienske Fulcrum, "Red Wind XLR" (stivt, lett, aerodynamisk - men samtidig ypperlig i regnvær - til både hverdagsbruk og konkurranser!)
* Røde detaljer her & der (flaskeholder-skruer, wire-endestykker, ring ved styrelager osv.), for å matche ramme-/gaffeldetaljene - og slik at "stil-politiet" skal være fornøyd... :-)

Altså: med sans for toppkvalitet og foreslått salgspris - se på bildene og detaljene, og ta kontakt :-)