Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Noen forslag fra nord

Noen forslag fra nord #2543778 27/03/2019 21:22
progres Offline OP
Besatt
OP Offline
Besatt
Driver og reorganiserer hjemmesida. MTB sida er noenlunde klar. Og her er noen snutter fra forskjellige turer på nordkalotten - inklusive noen opptak fra Offroad Finnmark , som jeg VET noen av forumdeltakerne vil finne en gjenkjennelsesverdi i.
sjekk http://progresit.com/mtb.html

Re: Noen forslag fra nord [Re: progres] #2543975 28/03/2019 19:08
perbl Offline
More than words
More than words
Herlig! Har bare såvidt fått smakt på terrenget nordafor (og insekthelvetet har fått smakt på meg). Mye fantastiske turer jeg må få utforsket mer av en gang.

Teknisk feedback: Noen spesiell grunn til at du ikke feks laster opp ting på Youtube og embedder videoer?

De MP4-filene funker dårlig i Safari hvertfall, browseren prøver å laste dem inn, og når jeg nå klikker på den linken din lastes det ned nesten 300MB med filer ICON_SMILE

Chrome så derimot ut til å kun laste ned korte previews, så det kun ble lastet ned 8MB, som fortsatt er endel, men ikke sjokkerende mye mtp dagens båndbreddetilgang. Men sidene blir ikke supersnappy av det.

Per B.
Re: Noen forslag fra nord [Re: progres] #2544015 29/03/2019 07:18
progres Offline OP
Besatt
OP Offline
Besatt
Du har helt rett. Dette er gamle og stooore flashfiler som er snudd til mp4-format. Jeg skal ta tak i originalfilene og snu de til et mer handterbart format ( størrelse) etterhvert slik at uploaden går raskere - og kvaliteten blir bedre.
Hvis du sjekker progresit.com/fiske.html så vil du se at en av filene der er embedded via youtube. Vet ikke om det er noe fremskritt for min del . . .

Moderator  support 

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Alexander Hagen | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå