Hei gode forum i nøden!
Har hatt brudd i varmekablene på badet. Og nå skal jeg selge leiligheten så ingen tid passer vel bedre for å fikse dette
Har hatt håndverker innom for å gjøre jobben, og de har vært veldig ryddige og greie å ha med å gjøre.
I dag da jeg kom hjem fra jobb så jeg at alle fugene på laminaat gulvet i gangen hadde svulmet opp. Jeg ringte rett til håndverkeren, som innrømmet å ha «sølet noe vann».
Så nå har jeg betalt dyrt for å fikse ett gulv, og fått ødelagt et annet i prosessen.
Vi har blitt enige om å vente til mandag for å se hvordan det utvikler seg. Så skal han komme til oss for en prat og se hva vi gjør med det.
Vi skal ha prospektforografering på tirsdag etter helgen og visning på søndag/mandag etter der igjen.
Jeg poster her for å være mest mulig forberedt. Hva kan jeg kreve? Prisavslag på badegulvet er egentlig ikke aktuelt. Problemet er at en leilighet som skulle være strøken, nå har en helt tydelig vannskade i gulvet. Hvor mye mindre får jeg for leiligheta nå liksom?
Jeg vil i utgangspunktet kreve at de legger nytt gulv, men dette rekker de neppe før visning.
Tar i mot alle tips og råd