Pga kjøp av e-mtb sjekker jeg interessen for mine akkustiske sykler. Først ut er min nyeste sykkel som jeg vurderer å klare meg uten. Jeg har aldri vært en "hopper" så det bør være mye sykkel igjen her. I tillegg så har jeg vært igjennom en utbygging helt til nå så den har dessverre ikke vært brukt så mye som jeg hadde tenkt. Sykkelen ble kjøpt på salget i 2016, ankommet i november (pga rot hos canyon) og brukt første gang i april i 2017. I manual for gaffel står det 2017 på gaffel (Fox float factory kashima 36). Har kjøpt en turbo levo som nok passer bedre til min kjørestil
Send meg en PM dersom dette er interessant, så kan du prøve/se sykkelen og så blir vi nok enig om pris
Vennlig hilsen, Noblefart
Re: Canyon Strive CF 9.0 Race 2016/17 i Large
[Re: noblefart]
#253246325/01/201908:58
Det er vel på høy tid å få til noen bilder av sykkelen
Lakkeringen er fantastisk på denne sykkelen og det er få merker på rammen. Det er imidlertid noen litt større merker på gaffelen, men ikke der det betyr noe. Dekkene er de samme som når den var ny og de er overraskende morkne, men ikke slitt.... Derfor følger det med nye Continental 2,6 dekk med black chilli. DMZ Vault følger også med (relativt kostbare pedaler). Har Muddhugger bak (lang) som kan følge med ved rett pris Pris: 34k
Redigert av noblefart; 28/04/201914:43.
Vennlig hilsen, Noblefart
Re: Canyon Strive CF 9.0 Race 2016/17 i Large
[Re: noblefart]
#255037028/04/201914:51