Skal til slutt selge godsykkelen etter overgang til ny sykkel.

Sykkelen er av modellen santa cruz nomad mk3, i størrelse large. Passer ifølge santa cruz fint for deg mellom 165 og 178. Har selv brukt den fra 160 til 175, og har aldri følt den har vært ukomfortabelt liten eller stor.

Specs:

Ramme: Santa cruz nomad CC L

Gaffel: Dvo diamond 160 med shim tune for mindre HSC

Bakdemper: Rockshox vivid air r2c

Gir:Shimano xt m8000 1x11 11-42

Krank: Shimano xt m8000

Bremser: Sram guide rsc med 180mm centerline skiver

Headset: Cane creek 110

Styre:

Stem: Renthal Duo 50mm

Nav: Hope pro4/Pro2 evo

Felger: Hope tech enduro

Framdekk: Maxxis minion dhf 2,35 maxxterra exo

Bakdekk: Schwalbe hans dampf 2,35 trailstar snakeskin

Setepinne: Rockshox reverb 150 mm

Sete: Prologo

Gaffelen har custom tunet shim stack for mindre HSC, dette gjør den ekstremt plush, og helt rå å sykle på, dette kan endres i løpet av 30 min, så dette er ikke en permanent endring på noen som helst måte. Cane creek 110: Dette er det dyreste headsetet til Cane creek, spinner fortsatt som nytt. Dønn solide hope hjul på Pro 4 og pro2 evo nav, noe av de råeste navene en får tak i, med nydelig lyd på freehuben. En ting som bør nevnes er at bakbremsen trenger en lufting, ettersom den ble fjernet fra en ramme med intern kabelføring, og jeg for øyeblikket ikke har utstyret til å lufte sram. Dette er en relativt billig affære, men bare så det er nevnt. Står for øyeblikket på klistremerker fra Flytsti, disse kan fjernes før salg om det er ønsket. Det er noen bruksmerker på rammen, ettersom den har vært i bruk. Alt av dette er kun kosmetisk, og det er ingen strukturskader på rammen som jeg kan finne.

Har også gått over rammelager, kranklager, clutch og Styrelager

Byttet to rammelager som var slitne, så nå spinner alle fint.

Følger med ca 1 liter olje til gaffelen, ekstra shims til tuning og et bladder kit.

Dette er en maskin på sti og utfor, må prøves!

Ønsker først og fremst 28000,- for sykkelen, men prisen er noe diskuterbar, innenfor rimelighetens grenser.

Kan prøves/ses i Tønsberg eller sendes dersom kjøper betaler frakt.

Kontakt: Erlend.ruud@gmail.com eller i tråden her ICON_SMILE

Vedlegg
IMG_4886-min.JPG (1.65 MB, 301 nedlastinger)
IMG_4889-min.JPG (1.07 MB, 143 nedlastinger)
IMG_4895-min.JPG (805.9 KB, 78 nedlastinger)
IMG_4897-min.JPG (675.5 KB, 93 nedlastinger)
IMG_4888-min.JPG (1.33 MB, 97 nedlastinger)