Hei!

Selger stisykkelen.

Sykkelen ble kjøpt som overligger høsten 2016 og jeg har vært veldig fornøyd med den. Den er leken i Hafjell, rask og stabil i enduroritt, og morsom til allsidig stisykling. Sykkelen vant Bike of the Year i Pinkbike i 2016. Det var riktignok karbonmodellen, men ramma er akkurat den samme. sjekk: https://www.pinkbike.com/news/2016-pinkbike-awards-mountain-bike-of-the-year-winner.html
Sykkelen er fremstår i god stand, og jeg har byttet girkabel/wire, bremseslange og luftet bremsene før salg. Bakdemperen var på service i vår, samme med gaffel (brukt lite siden servicen). Flere av komponentene har stått på en annen sykkel, og er lite brukt (Hjul, bremser, gaffel)

Den har noen bruksmerker, men ingenting som går utover funksjon. Av småpirk som ikke er 100%:
Den ene bushingen til bakdemperen er litt slitt og bør byttes på sikt (150kr). Baknavet i hjulet er også noe slitt, men fungerer helt fint. Ingen av disse tingene har noe å si for funksjon, det er bare ørlite slark man ikke kjenner når man sykler.

Rammen har en liten sprekk (lakksprekk?) nede ved bakdemperfestet. Fikk splitter nytt frontriangel på garanti i sommer. Har syklet masse siden jeg oppdaget den, uten at sprekken har blitt større.

3stk dekk kan følge med (se bilde)

Specs:

Gaffel: RockShox Pike RCT3 Solo Air
Bakdemper: RockShox Monarch Plus RC3 Debonair
Kranklager: Raceface 30mm Cinch (73mm)
Styrelager: Nukeproof Warhead
Kjede: Sram PG 1050
Setepinne: KS Lev Integra w/ Southpaw Remote
Dekk: Maxxis Minion DHf II 27.5" x 2.3" EXO Dual foran, Specialized Slaughter 2.3 bak
Crankset: RaceFace Atlas Cinch 32t (170mm)
Styre:RaceFace Chester 35 (780mm x 20mm)
Rotors :SRAM Centerline (200mm foran, 180mm)
Bremser: SRAM Guide R
Gir: SRAM GX 11-Speed Type 2.1
Nav: SRAM MTH 716/746
Cassette: SRAM XG1150 (10-42t)
Felger:WTB STP i25 32h
Sete: Nukeproof
Stem: RaceFace Ride 35 (50mm)

For bilder, sjekk Finn annonsen