Heisann! Nå må dere gjerne lede meg i retning av en tråd hvor dette har blitt diskutert tidligere, men et kjapt søk ga ingen resultater umiddelbart.
Jeg gikk til anskaffelse av en Specialized venge 2019 nå i sommer, og nå som temperaturene faller så ble fristen til å trekke utenlands over nyttår ganske så stor. Problemet mitt er at med denne sykkelen, som så mange andre aerosykler, har skjult alle vaierne inne i stem / styre som gjør det vanskelig å få pakket den inn i en vanlig koffert. Jeg har både vanlig hard koffert og en BiknD Helium koffert som jeg sikkert kunne fått stappet sykkelen inni om jeg absolutt ønsket det, men med lite bøyelige slanger til hydrauliske bremser og en ganske kort Di2 ledning gjør det vanskelig.
Så ideelt sett ville da en koffert hatt muligheten til å sette sykkelen rett nedi uten å skru noe på styret i det hele tatt. Jeg har sett på noen alternativer og det som virker mest fristende nå er en firkantet aluminiumskloss fra Buxumbox(
link). Denne koster forsåvidt (nesten)like mye som en ukessamling på mallorca i vinterferien, så jeg lurer på om noen her vet om noen andre alternativer?