Euda,
slikt som skjer. Men heldigvis ikkje avhengig av overarmen for å sykle inne :-)
Jeg er ikke så opptatt av og måle watt (noe jeg ser med et 1/4 øye at andre "rullere" bryr seg om (skjønner sånn delvis hva de watt-greiene menes.... tror jeg...)
Er jo driiiit kjedelig å sitte statisk å sykle.... når man ser i en vegg/på en skjerm..... men skal nok klare 20-30 min om dagen for å opprettholde nogenlunde akseptabelt aktivitetsnivå.
Hører du seier du ikkje er opptatt av watt, men i ein inne-verden der det ikkje er så mykje anna å sette fokus på så er watt noko som gir det heile litt meining.
Sjølv har eg elite kura som har god måling av watt på grunn av innebygd kraftmålar, men må justere motstand med gir. Var ikkje opptatt av watt før og har ikkje wattmålar på utesykkel, men inne er det viktig for meg. Køyrer typisk intervaller 2x20, 4x8 eller 30/15 og det å sjå at watt-tallet utviklar seg (eller ikkje) er liksom det som gir innetreninga meining. Har ikkje prøvd meg på zwift eller simulering. Ser heller på nett-TV, gjerne sport, helst alpin. Så innesesongen min startar med Sölden og Levi

På budsjett ville eg valgt elite Turbo Muin Smart B+ (4500kr på xxl eller brukt). Watt-tallet du får der er nok ikkje så mykje å stole på i absolutt forstand, men vil tru du får eit ganske repeterbart tall på samme nivå når rulla er varm. For å sjå framgang er det einaste som er viktig at det er nokolunde repeterbart.
Det er ei direktemontert rulle så da slepp du masse støy, rullehjul, rulledekk og variablar (stramming, luftrykk) som gjer at du ikkje får samme watt-tall med samme innsats. Samme mekanikk som min Kura.
Lykke til med treninga i skadeperioden. Kom i gang og hold det i gang :-) Rulling er avhengigheitskapande og effektivt så du kan ende opp med kjempeform.