Noob’n lever fortsatt, etter et par nydelige små turer i skogen i helgen. Som forholdsvis nyinnflytter her vi bor (juli 2017) er sykkel en kjempefin måte å bli kjent i nærområdet, og da spesielt skogsområdene rundt her.
Fikk idag også et innfall om å «modifisere» (på et meget lavt nivå) tjukkasen. Fatbike sykling handler vel ikke akkurat om høy hastighet langs landeveien, så jeg tok likegodt å fjernet hele front gir opplegget.

Har jo satt på flaskeholder, så da må man jo fjerne noe for å holde vekta nede, hehe.
Se ikke bort ifra flere «crazy ideer» fra denne kanten, da jeg er så høy på meg sjøl at det kan godt hende jeg holder liv i denne lekmanns leketråden. (Hvis ikke jeg da får en pekefinger som ber meg stoppe) Er også glad i bildetråder, så jeg håper jeg skal klare å berike denne tråden med bilder fra smått og stort rundt mine fatbike opplevelser. De første turene fikk ikke tlf’n være med på, så fra disse finnes ikke noen bilder. Kommer sterkere tilbake der.
Kom gjerne med tilbakemeldinger om dette høres underholdene ut, eller om det bare blir teit.