Jeg har hatt rimelig mange klokker fra en rekke ulike produsenter, og kort forklart så er ingen dårlige, men det er store forskjeller på hvor mange funksjoner de gir deg, brukeropplevelsen, og ikke minst verdi for pengene.
Polar V800 var rå da den kom. Allerede da Forerunner 235 kom på markedet så føltes V800 gammel. Etter den tid har Garmin kommet med både FR735 og FR935, I tillegg til Vivoactive, Fenix serien og FR645. Alle disse har mange flere funksjoner enn V800 og Vantage. Som sykkeloyvind skriver så er Bluetooth kompabiliteten mye bedre med Garmin produktene. Her henger Polar etter. Igjen...
Noen liker Polar Flow best, andre foretrekker Garmin Connect. Det er smak og behag. Polar er oversiktlig og enkelt. Garmin litt mindre oversiktlig, men gir mye mer data.
Har full forståelse for at noen kjøper Vantage likevel. Det er jo ikke en dårlig klokke. Men det at den koster 5000kr er galskap. Løpeshop solgte FR935 til 2500kr på black Friday. Jeg har Fenix 5 Plus nå, men angrer enda på at jeg ikke slo til...
Venter på ny garmin klokke med esim :-)
Redigert av torbis; 20/12/2018 13:12.