Jeg synes dette hører som om du har montert kaliperen uten nødvendige skiver/shims/spacere/adapter- eller montert adapter feil vei.
Slik banking tyder på at skiva slår inn i kaliperen i høyden etter min erfaring. Det bør absolutt ikke sykles med.
Bremser justerer seg inn, men de skal ikke subbe ujevnt med risting uansett.
At det vibrerer kan også tyde på kaliper som ikke er skrudd ordentlig fast, løs bremseskive, løs hjulaksling og/eller løst styrelager.
Det kan også være at du har skiver som ikke passer til bremsen? Noen bremseskiver har for lav bremsebane forn noen bremser slik at du bremser på eikene i bremseskiva. Dette er selvfølgelig ikke lurt i lengden.
Når eg fekk sykkelen i posten var det berre å skru calipparen på demparen og dra ut ein plastsak som var mellom klossane. Vil tru skiva er tilpassa bremsena frå produsenten. Dette er ein ny sykkel.
Calipperen sitt godt, skiva sitt som støpt. Styrelager har eg sjekka, virka fint. Kjenne inga slark i framdekket så rekna med hjulakslinga er tight og fin.
Korleis kan eg sjå om skiva slår på calipperen i høgda? Kva vil det seie?
Innmaten i calipperen tør eg ikkje uttale meg på, dette kom ferdig montert ifrå produsent.
---
Dersom det er denne innjusteringa av bremsene - skulle eg merka det frå dag 1? Ristinga merka eg først på tredje turen.