Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Banke/kakkelyd fra bremse på framhjulet.

Banke/kakkelyd fra bremse på framhjulet. #2508693 09/09/2018 20:06
S
Stisyklaren Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem
S
Hei!

Kom heim frå tur og merka der er ein jevn kakke/banke lyd frå frambremsa ved bremsing. Bremsa har jevn og god effekt, merka smått denne kakkainga frå bremsa i rattet men ikkje noko dramatisk.
Sett eg sykkelen opp på stativ og lar hjule snurre fritt er der inga ulyd frå bremseklossa og skiva, så det er noko rart som skjer når eg bremsa.

Det er ein ny sykkel, fekk den i veka som var. Brukt 3 tura.

Nokon som har ein ide om kva som kan være gale? Noko eg kan sjekke for utelukke mulige problem?

Re: Banke/kakkelyd fra bremse på framhjulet. [Re: Stisyklaren] #2508699 09/09/2018 20:23
T
Thomas- Offline
Ivrig
Ivrig
T
Hvilken type brems og skive har du?
Kommer lyden én gang per omdreining?

Re: Banke/kakkelyd fra bremse på framhjulet. [Re: Stisyklaren] #2508710 09/09/2018 20:48
S
Stisyklaren Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem
S
SRAM Level, hydraulic disc, 180/160mm rotors om det svara på spm ditt.. Ny i gamet. :-)

Edit; meina på lyden kjem fleire gonga pr rotering, ikkje sikker. Ska sjå nærmare på d i morga. Samt trur eg bankinga kjem ved hard bremsing, skal sjå nærare på det og imorga.

Redigert av Stisyklaren; 09/09/2018 20:50.
Re: Banke/kakkelyd fra bremse på framhjulet. [Re: Stisyklaren] #2508711 09/09/2018 20:54
J
Jeggs Offline
Entusiast
Entusiast
J
Er det noen form for vandring/play i skiva?

Re: Banke/kakkelyd fra bremse på framhjulet. [Re: Stisyklaren] #2508717 09/09/2018 21:16
S
Stisyklaren Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem
S
Med vandring/play meina du kast? Altså ein ujevhet? Skiva sitt som støpt, virka rett og fin.

Re: Banke/kakkelyd fra bremse på framhjulet. [Re: Jeggs] #2508729 10/09/2018 06:05
baronKanon Offline
Valgets kvaler
Valgets kvaler
Sitat: Jeggs
Det heter slark

-Kristian
http://instagram.com/kreckhoff
Albatross!

Brems - smil - si hei!
Re: Banke/kakkelyd fra bremse på framhjulet. [Re: baronKanon] #2508768 10/09/2018 07:52
J
Jeggs Offline
Entusiast
Entusiast
J
Sitat: baronKanon
Sitat: Jeggs
Det heter slark

Tror det heter petimeter

Re: Banke/kakkelyd fra bremse på framhjulet. [Re: Stisyklaren] #2508773 10/09/2018 07:58
J
Jeggs Offline
Entusiast
Entusiast
J
Sitat: Stisyklaren
Med vandring/play meina du kast? Altså ein ujevhet? Skiva sitt som støpt, virka rett og fin.

Tenkte på om den satt litt løst slik at hjulet beveger seg noen mm uavhengig av skiven, men det svarte du jo på ICON_SMILE

Re: Banke/kakkelyd fra bremse på framhjulet. [Re: Stisyklaren] #2508848 10/09/2018 10:54
DesmoSkier Online
Besatt
Besatt
Sjekk for slark i styrelager. Det kan gi vibrasjon og ulyder ved bremsing.
I tillegg er det veldig vanlig å måtte etterstramme dette på en ny sykkel, dvs akkurat det som er tilfelle her.

Redigert av DesmoSkier; 10/09/2018 11:03.

Helge
Strava
Kjøper: XG-1199-kassett, send PM ICON_SMILE
Re: Banke/kakkelyd fra bremse på framhjulet. [Re: Stisyklaren] #2508998 10/09/2018 17:51
S
Stisyklaren Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem
S
Har vært ute ein tur no.
Lyden kom fleire gonga per omdreiing, kan sjå at heile bremseopphenger (kalipper) rista og vibransjonen kjem heilt opp til rattet.

Ringte butikken og fekk vite at dette er tydligvis normalt, bremsene driv å justera seg inn. For at justeringa skal gå fortare fekk eg beskjed om å gå til toppen av ein bakke, få litt fart på nedturen og bremse slik at eg stoppa på ca 10sek. Dette skulle eg gjenta 10 gonga.

Eg testa dette og vibrasjonen dempa seg, ikkje heilt borte men bedre. Satsa på dette er løysinga og at det då går seg til med tida.

Takk for alle svar og idea :-)

Mvh,
Stisyklaren

Re: Banke/kakkelyd fra bremse på framhjulet. [Re: Stisyklaren] #2509075 10/09/2018 23:00
DesmoSkier Online
Besatt
Besatt
Jeg synes ikke det høres normalt ut, og synes fremdeles du skal sjekke om det er slark i styrelageret.
Å kjøre inn bremseklosser slik du fikk beskrevet av butikken er vanlig prosedyre, men vanligvis ikke løsningen på symptomene du beskriver.

Helge
Strava
Kjøper: XG-1199-kassett, send PM ICON_SMILE
Re: Banke/kakkelyd fra bremse på framhjulet. [Re: Stisyklaren] #2509097 11/09/2018 07:17
sykkeloyvind Offline
More than words
More than words
Jeg synes dette hører som om du har montert kaliperen uten nødvendige skiver/shims/spacere/adapter- eller montert adapter feil vei.
Slik banking tyder på at skiva slår inn i kaliperen i høyden etter min erfaring. Det bør absolutt ikke sykles med.

Bremser justerer seg inn, men de skal ikke subbe ujevnt med risting uansett.
At det vibrerer kan også tyde på kaliper som ikke er skrudd ordentlig fast, løs bremseskive, løs hjulaksling og/eller løst styrelager.

Det kan også være at du har skiver som ikke passer til bremsen? Noen bremseskiver har for lav bremsebane forn noen bremser slik at du bremser på eikene i bremseskiva. Dette er selvfølgelig ikke lurt i lengden.

Øyvind Aas
Kollisjonsdukke i permisjon
Re: Banke/kakkelyd fra bremse på framhjulet. [Re: DesmoSkier] #2509183 11/09/2018 10:50
S
Stisyklaren Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem
S
Sitat: DesmoSkier
Jeg synes ikke det høres normalt ut, og synes fremdeles du skal sjekke om det er slark i styrelageret.
Å kjøre inn bremseklosser slik du fikk beskrevet av butikken er vanlig prosedyre, men vanligvis ikke løsningen på symptomene du beskriver.

Eg kan seie meg enig i at det ikkje virka normalt, og fortsatt ikkje 100% solgt på at det kun er bremsene som må kjøre seg inn. Men det blei bedre etter eg kjørte dei inn so kanskje det er ein kombinasjon av denne innkjøringa og eit anna problem.. Vanskelig å seie for ein nybegynnar.

Glømte å nevne eg sjekka etter slark og gav skruen på toppen av HT litt etterstramming før enn eg tok denne "kjøre inn bremseklosser" prosedyra. Virka tight og fint, ristinga var der fortsatt etter etterstramming.

Re: Banke/kakkelyd fra bremse på framhjulet. [Re: sykkeloyvind] #2509188 11/09/2018 11:04
S
Stisyklaren Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem
S
Sitat: sykkeloyvind
Jeg synes dette hører som om du har montert kaliperen uten nødvendige skiver/shims/spacere/adapter- eller montert adapter feil vei.
Slik banking tyder på at skiva slår inn i kaliperen i høyden etter min erfaring. Det bør absolutt ikke sykles med.

Bremser justerer seg inn, men de skal ikke subbe ujevnt med risting uansett.
At det vibrerer kan også tyde på kaliper som ikke er skrudd ordentlig fast, løs bremseskive, løs hjulaksling og/eller løst styrelager.

Det kan også være at du har skiver som ikke passer til bremsen? Noen bremseskiver har for lav bremsebane forn noen bremser slik at du bremser på eikene i bremseskiva. Dette er selvfølgelig ikke lurt i lengden.

Når eg fekk sykkelen i posten var det berre å skru calipparen på demparen og dra ut ein plastsak som var mellom klossane. Vil tru skiva er tilpassa bremsena frå produsenten. Dette er ein ny sykkel.

Calipperen sitt godt, skiva sitt som støpt. Styrelager har eg sjekka, virka fint. Kjenne inga slark i framdekket så rekna med hjulakslinga er tight og fin.

Korleis kan eg sjå om skiva slår på calipperen i høgda? Kva vil det seie?

Innmaten i calipperen tør eg ikkje uttale meg på, dette kom ferdig montert ifrå produsent.

---

Dersom det er denne innjusteringa av bremsene - skulle eg merka det frå dag 1? Ristinga merka eg først på tredje turen.

Moderator  support