Hei. Har vært ned til imsdalen både via samtjernsbua og via søre kvia. Synes førstnevnte ble litt kjedelig, brei, lite svinger, og noen rockgardens med løse steiner. Kan kjøres altfor fort. Via søre kvia og mikkelslåa er det episk singletrack mesteparten av veien ned, men et kjipt veldig bratt og steinete parti hvor 5-10 sko er å foretrekke. Fra mikkelslåa og ned må bekken krysses, og det er bratt og teknisk. Denne går i naturreservat og jeg aner ikke om forskriften er oppdatert. Ellers vil jeg anbefale en pushbike tur opp til jogrimshøgda retning skjelbua, vakker rygg, men gikk nok glipp av en avkjøring til høyre ned mot hovedstien mellom skjelbua og tautern, for det ble fryktelig smalt og tett etterhvert. Har ikke sjekka om det er mulig å ankomme jogrimshøgda syklende fra nord. Åstkjørkja til tautern mener jeg har skikkelig potensiale, men må ryddes endel. Glimrende singletracknedkjøring fra åstkjørkja og videre på en buktende rollercoaster. Mitt forsvar mot knoting er forøvrig drømming om hva gitt knot kan bli med litt skikkelig tlc. Til tider vel rosenrøde tanker kan oppstå.