Selger en meget pen, velutstyrt og velholdt Intense T275C. Ramma ble kjøpt fra tidligere (?) Intense-importør Dogstar i 2015. Sykkelen har knapt blitt brukt de to siste sesongene, og jeg innser at det er bortimot helligbrøde, så det er bedre at noen andre tar over. Ramma har justerbar vandring på enten 160 eller 145 mm. Geometrien skal etter sigende være lik i begge innstillinger, men dette har ikke blitt testet av undertegnede. Jeg har konsekvent hatt den i 160 mm.
Sykkelen har følgende utstyr: Ramme: Intense T275C, str M (med ekstra girøre) Bakdemper: Cane Creek Double Barrel Air Inline (og/eller Push Elevensix) Gaffel: Rock Shox Pike RC3 med 160 mm vandring Styrelager: Works Components -1 grader (gir 65,5 grader styrevinkel i motsetning til 66,5) Hjulsett: Light Bicycle-felger (31,6 mm innvendig bredde) bygget på Hope Pro II-nav med DT Aerolite-eiker og alu-nipler Dekk: Maxxis High Roller II 27,5x2,3" (et par tilnærmet ubrukte Schwalbe Magic Mary 27,5x2,35" Vertstar Super Gravity kan medfølge) med tubeless-oppsett Bremser: Hope Tech 3 E4 med Hope flytende 203 mm-skive foran og 183 mm bak Stem: Hope, 50 mm Styre: Race Face SixC, 20 mm rise, 760 mm bredde Holker: Race Face lock-on Setepinne: Race Face Turbine, 31,6x400 mm Sete: Selle Italia Flite Krankarmer: Race Face Next G4, 170 mm Krankdrev: Race Face Cinch, 36T Kranklager: Enduro Fork Seals Girhendel: Sram XX1 Kjede: Sram XX1 Bakgir: Sram XX1 Kassett: Sram XX1 10-42 Pedaler medfølger ikke
Elevensix-bakdemperen er satt opp for sykkelklar rytter på rundt 77 kg.
Intense anbefalte denne for ryttere fra 170 cm til 180 cm. Undertegnede er 174 cm på sokkelesten, og sykkelen passer meg som et skudd.
Pris med Cane Creek-bakdemper er 25 000,- Pris med både Elevensix- og Cane Creek-bakdemper er 30 000,-
Jeg kan nås på mail på ev1s1 at hotmail.com eller PM.
(Sykkelen er forøvrig VESENTLIG bedre vedlikeholdt enn garasjeporten...)
Sykkelen befinner seg i Oslo.
Redigert av Gemini; 27/08/201817:34. Rediger grunn: Lokasjon