Hei!

Har du, eller kjenner du noen, som har en ganske så vanlig sykkel som ikke brukes lenger og som dere heller kanskje vil ha litt penger for? Jeg er på jakt etter en sykkel som kan hentes (eller leveres..) i Trondheimsområdet, da jeg ikke har bil. Skal brukes til gløs, og hjem igjen til Byåsen, så må fungere litt OK i bakker, men er ikke veldig kravstor. Jeg er ca 163cm. Ser etter noe i lav prisklasse..

Hvis du eventuelt ikke har det, men har en lignende sykkel som ikke brukes så ofte, og som du kunne tenke deg å leie ut fra 31.08-02.09 så betaler jeg gjerne for det. Har planer om å løpe trekanten i Trollheimen på 1-2 dager, så må bare ha en sykkel å sykle Oppdal-Gjevilvasshytta på. (fått tips om dette, så regner med at det er trygt å parkere+låse sykkel der, men tør ikke akkurat forlate raceren en natt). Ved eventuelt tap/skade vil jeg såklart erstatte summen+litt mer. Synes du det eventuelt høres gøy ut å løpe/gå trekanten, så betaler jeg gjerne passasjer- og bensinavgift. (så kan jeg jo bare løpe de 20+km fra gjevilvasshytta til Oppdal).

Har funnet noen helt OK sykler på finn, men ikke så mange i området, og de fleste trengs ofte en del arbeid, og siden jeg ikke har SÅ mye tid eller kompetanse til det håper jeg å styre unna restaureringsobjekter. Tenkte at det i hvert fall ikke kunne skade å spørre her.

Skulle noen mot all formodning ha en CX i min størrelse så er dette også av interesse for meg! ICON_GRIN (her er jeg såklart villig til å betale mer enn for en 'vanlig' sykkel)

(håper denne tråden ikke gjør noe. I så fall er det bare for moderatorer å slette! Var også litt usikker på plassering).