Har søkt og lest omkvarandre ein stund her inne på forumet, men klarer ikkje å bli enig med meg sjølv så spør forumet etter gode råd!
Eg har per idag ein Strive og ein Merida Big Seven HT.
Mesteparten av tid på sykkel blir brukt på Strive og stisykling, men er småbarnsfar med barn nr2 på veg.
Derfor blir det med tida sykling med vogn og sikkert perioder med mindre tid på sti....
Men kva sykkeltype anbefaler dere til å dra sykkelvogn og ha som ein treningsykkel til bruk når enten ver eller tid gjer at stisykling er uaktuelt. ( pga transportsykling tar fort ei runde på sti 2t-3t derav 1t transportsykling t/r)
Alternativ er følgande slik eg har komt fram til:
- Beholde Merida HT 27,5 . Bygge om til 1x11 og lette den litt. Grusdekk slangeløst , stiv gaffel og anna letting av tung sykkel. Bedre bremser
- CX / grusracer
- bygge lett HT. Ein 29 er vel anbefalt, men har bla hjulsett i 27,5 til overs. Demper m/lockout og/eller stiv gaffel. F eks noname karbonramme. Min sønn fikk bygd ein 26» i sommer, og det frister med eit likt bygg. Helst i 29».
Det mest fornuftige mtp utgifter i forbindelse med familieforøkelse er å modde den gode gamle Merida ht.
Er gira på CX/grusracer, da har tilgang på mykje bra grusvegsykling til både trening og vognsykling.
Men om det er meir fornuftig med ein god HT til mitt bruk?
Også gira på å bygge sjølv, men fryktar at tida ikkje strekk til og at tid med dette går utover stisyklinga..
Del gjerne deres erfaringer med ein god sykkel til å dra vogn. Og ellers råd og meininger til ein som ilkje klarer å bli enig med seg sjølv!
Hadde lommeboka og samboer vært enig med meg hadde eg hatt alle syklane nevntovanfor;-)