Herregud... Jeg har da aldri LURT noen på QXL, den som kom på det der må være en av de største idiotene på dette forumet.
Krisosn sa han skulle legge inn et innlegg for å "renvaske" meg. Ettersom at JEG betalte han tilbake, og at HAN trakk anmeldelsen. Hadde dere visst sammenhengen, hadde dere gjerne ikke slengt så mye dritt som dere har gjort til nå. Dersom dere tror at jeg prøvde å svindle Kristian, tar dere feil. Mange komplikasjoner.
Og alt det dere sier om faren min, at det er arvelig osv. Det er jo ingenting annet enn tullprat. Ettersom at dette ikke skulle bli til det det ble. Jeg har sendt "beviser" og grunnlagg for det som skjedde til 'krisosn', men han har tydeligvis ikke sagt noenting til noen av dere. Til og med de i politiet klarte å innse at dette ikke var svindel/bedrageri, men mangel på ressurser for å få bremsene sendt.
Og ja, jeg er i slekt med Orji som _spilte_ i BLNO. Og Okoroafor er ikke et vanlig etternavn 'Ovrep'. Jeg legger merke til at du fremdeles er uvitende, og fremdeles liker å få oppmerksomhet ved å fortelle ting som andre folk tror du har peiling på.
Redigert av abn0rmal; 19/01/2006 00:17.