Sammenligner med norwegians laveste priser, som ikke inkluderer bagasje og setereservasjon.. rare greier.. er vant med å finne samme priser direkte hos selskapene. Dette er dog en SAS tur og Norwegian retur reise.. men likevel. Går jeg inn på SAS og Norwegian og sammenligner priser så blir det mye dyrere.
I dette tilfellet skal Sembo ha 700kr pr. bagasjekolli, t/r etter det jeg forstår. Helt ok pris egentlig.. uansett rimeligere..
Føler det er noe muffens her.. noen andre med erfaring?
Vær oppmerksom på at dersom reisen din går utenlands, så får du to kolli bagasje gratis med på den prisen Sembo oppgir. De forsøker selvsagt å selge deg ekstrapakker inkludert bagasje, men det trenger du ikke. Jeg ble veldig overrasket over å se at fruen og jeg kunne ta med fire kolli til Spania på billettene jeg bestilte hos Sembo, så jeg rinte til Norwegian for å sjekke hva dette var. Fikk en forklaring på at pga av internasjonale regler, så fikk ikke Sembo selge billetter uten å inkludere bagasje i prisen. Men det forhindrer dem ikke i å forsøke å prakke på deg en ekstra kostnad for å ha med baggasje....