Sitter her og finplanlegger (og ikke minst priser) førtiårskrisa, og da jeg var kommet til "k" for krank snublet jeg over
Crank Brothers Cobalt - som er så slående vakker at jeg har lyst å henge den på veggen.
Men form er nå en gang ulikt funksjon, så jeg har googlet høyt og lavt etter mer informasjon - men uten å bli så veldig mye klokere. Finner ingenting på MTBR - og Google gir meg ikke annet enn at den ble lansert på Interbike i fjor, og en setning fra et PDF-dokument om at den skal være tilgjengelig i Storbritannia høsten 2005. Har også sjekket på de vanligste nettstedene uten å finne den (Jenson, Chainreaction, Cyclecomponents, etc).
Er det noen som kan gi mer fornuftig informasjon? Er det noen som har prøvd den? Er den overhodet satt i produksjon? Ut fra noen av de mer obskure lenkene jeg finner på Google (dvs. jeg kjenner ikke avsenderne), så ser den ut til å bli svindyr - men hvis det er noen som har mer troverdig - og ikke minst presis - prisinformasjon, så tas den mot med takk.