Dette er litt long shot, men jeg prøver likevel.
Kjøpte en Caad 12 Ultegra Disc str. 54 i mars 2017. Jeg er dritfornøyd, men har blitt hekta på bikepacking, så jeg lurer på om en sykkel med litt mer avslappet geometri, lettere utveksling og bredere dekk hadde passet bedre til mitt bruk. Derfor lurer jeg på om noen har motsatt ønske og kanskje vil bytte sykkel med meg.
Caaden er godt tatt vare på og blir vaska og smurt jevnlig, men ramma har fått litt uheldig medfart av bikepacking-bagger, så litt slitasje i lakken her og der, mest ved setepinneklemma. Klok av skade ble de utsatte områdene raskt dekket til med gorilla-tape. Med andre ord, noen kosmetiske skavanker.
Ellers går sykkelen som et skudd. Den har 52/36 spidering-krank, 11-28 kassett, hydrauliske skivebremser, gaffel og setepinne i karbon. Det eneste jeg har bytta fra originalt er setet - nå står det på et Fizik Antares med karbonrails. Lettere og mer komfortabelt til min skrukk i alle fall. Sykkelen har gått 3600 km, og jeg bytta akkurat kjede (Ultegra). Relativt nye Conti GP4000 i 25mm står også på.
Jeg er interessert i sykler ala Synapse, Rondo Ruut SL, Gavia Terra, Genesis Datum 10, Mason Bokeh, etc. etc. i str. 54/M. Penger kan gå begge veier etter skjønn.
Ellers er jeg åpen for å selge sykkelen også.