Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Rockshox reverb stealth synk saman

Rockshox reverb stealth synk saman #2482402 10/05/2018 18:16
Husky Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast
Ved to tilfeller har min rockshox reverb stealth synke saman når eg har sett meg på setet. Ved begge tilfella har sykkelen stått i gangen på jobb. Etter første gongen vart det biltransport, men i dag tok eg sjangsen og sykla. Først sank setepinnen saman når eg sette meg på setet. Den "retta" seg ut ved trykk på fjernkontroll. Etter ei tid, 10-15min, fungerte den som normalt. Den fungerte og som normalt etter første episode og eg har nytta sykkel fleire gongar mellom dei to tilfella.

Har nyleg skifta olje på den, men lure på om oljen kan vere dårleg etter ein kald vinter i garasjen??

Nokon som har kjenne til problemet?

Sig

Re: Rockshox reverb stealth synk saman [Re: Husky] #2482408 10/05/2018 18:55
baronKanon Offline
Valgets kvaler
Valgets kvaler
Sitat: Husky
Ved to tilfeller har min rockshox reverb stealth synke saman når eg har sett meg på setet. Ved begge tilfella har sykkelen stått i gangen på jobb. Etter første gongen vart det biltransport, men i dag tok eg sjangsen og sykla. Først sank setepinnen saman når eg sette meg på setet. Den "retta" seg ut ved trykk på fjernkontroll. Etter ei tid, 10-15min, fungerte den som normalt. Den fungerte og som normalt etter første episode og eg har nytta sykkel fleire gongar mellom dei to tilfella.

Har nyleg skifta olje på den, men lure på om oljen kan vere dårleg etter ein kald vinter i garasjen??

Nokon som har kjenne til problemet?
Hvis du har luftet den i kaldt miljø, kan det være at ekstra varme omgivelser gjør at oljen utvider seg nok til at ventilen åpner litt. Prøv å justere på hastigheten litt. Det er også viktig at du lufter med hastighetsjusteringen satt etter boka.

-Kristian
http://instagram.com/kreckhoff
Albatross!

Brems - smil - si hei!
Re: Rockshox reverb stealth synk saman [Re: Husky] #2482977 13/05/2018 19:30
Husky Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast
Hei Baron,

Skal prøve med ei ny lufting med ny olje etter boka og kanskje vårvarme hjelpe. Takkar!

Sig

Moderator  support