Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Hjelp til feilsøking med Campagnolo EPS

Hjelp til feilsøking med Campagnolo EPS #2478748 24/04/2018 20:20
E
edwardgreen Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
E
Eg har hatt problem med Campagnolo EPS på min sykkel ei god stund no, og ville høyre med dere på forumet om hjelp. Byrjar å bli rimelig lei og oppgitt over dette.

Det er mykje info her, men prøver å oppsummere så ryddig som muleg.

Eg kjøpte sykkelen med EPS (super record v1) brukt. Den er no utanfor garanti hos original salgsbutikk. Eg fekk etter kvart problem med at det blei stadig vanskelegare å skifte til lettare gir på bakgiret, heilt til dette slutta å fungere, dvs sjølv om hendelen haldes inne skjer det ingen girendring. Merk at hendelen fortsatt girer til tyngre gir utan problem. Då problema starta blei det verre når det var kaldt og vått, før det slutta heilt å fungere, sjølv om det var tørt og varmt ute.

Etter å ha kjøpt ny hendel fungerte plutseleg giret igjen, men har no slutta å fungere enno ein gong (hendelen girer fortsatt til tyngre gir utan problem).
Koblinga til bakgiret har blitt tørka (det er altså ikkje vatn/fuktigheit e.l. i den no) + sykkelen har stått innandøyrs i fleire månader.

Alt har blitt skifta ut, med unntak av bakgiret (framgir er bytta fordi det dreiv og kasta kjedet over kranken, batteri/dti er oppgradert til v3. Hendler og framgir er no record, mens bakgir er SR). Systemet har hatt reset i butikk. Kobling til bakgiret har blitt teipa, utan endring. Eg har gått gjennom feilsøkingprosedyren til Campa. Det er ingen feilkoder på systemet, og ingen teikn til skade på ledninger.

Eg har vore i kontakt med Spinn i Oslo, som har vore veldig hjelpsomme, men dei har ikkje lause komponentar, slik at vi ikkje får prøvd på eit nytt bakgir eller ein ny hendel og sjå om det løyser problemet. Racing Depot (importør), kan/vil ikkje låne ut komponenter til feilsøking. Eg har fått vite at eg må Campagnolo Service Center (i Danmark!) for å kome vidare med den prosessen frown

Eg føler eg no har prøvd alt og einaste mulegheit er å prøve på nytt bakgir/hendel, men det er for dyrt for meg å kjøpe komponenter i blinde, spesielt når eg ikkje ein gong veit om det vil løyse problemet. Er det nokon som har EPS-komponenter som det hadde vore muleg å koble på mitt EPS-system for å feilsøke? Eller andre idear til kva eg kan forsøke?

Takker for all hjelp.

Re: Hjelp til feilsøking med Campagnolo EPS [Re: edwardgreen] #2478753 24/04/2018 20:48
pharynx Offline
Besatt
Besatt
Umiddelbart tenker jeg på Oslo Sportslager og Sørensen. Har du vært i kontakt med de?

Re: Hjelp til feilsøking med Campagnolo EPS [Re: edwardgreen] #2479055 25/04/2018 19:11
E
edwardgreen Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
E
Ja, eg har vore i kontakt med Oslo Sportslager, Bikeshop og Sørensen. Ingen av dei har komponenter (som kan prøves på sykkelen iallfall).

Men no fekk eg eit tips frå Sørensen om ein privatperson som kanskje kunne vere til hjelp. Venter på svar frå han, og krysser fingrane

Re: Hjelp til feilsøking med Campagnolo EPS [Re: edwardgreen] #2480264 01/05/2018 14:20
E
edwardgreen Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
E
Har ikkje kome noko lenger. Er det nokon som har mulegheit til å hjelpe?

Re: Hjelp til feilsøking med Campagnolo EPS [Re: edwardgreen] #2480274 01/05/2018 15:57
pharynx Offline
Besatt
Besatt
Skalstad i Kongsberg?

Re: Hjelp til feilsøking med Campagnolo EPS [Re: pharynx] #2481312 06/05/2018 12:36
L
Lars71 Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
L
Tviler på at Roar kan så mye om campa.Han har vel heller ikke sånt liggende tror jeg.Men Sram/shitmano derimot kan han

Re: Hjelp til feilsøking med Campagnolo EPS [Re: edwardgreen] #2481613 07/05/2018 11:49
E
edwardgreen Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
E
Roar var supertrivelig, men hadde diverre ikkje noko campa.

Er det verkeleg ingen i Oslo som har campa og som har mulegheit til å hjelpe? Eg er ikkje avhengig av lause komponenter - det som er muleg er å berre krysskoble på for eksempel eit anna bakgir/hendel, mens komponentane står på sykkelen. Det vil umiddelbart vere muleg å sjå om giret/hendelen fungerer.

Skjønner at det kanskje er litt bryderi, men håper nokon vil hjelpe (bønn-smiley)

Re: Hjelp til feilsøking med Campagnolo EPS [Re: edwardgreen] #2481615 07/05/2018 11:59
pharynx Offline
Besatt
Besatt
Tja, du kan høre med Birk-verkstedene i Oslo også. Hvis ikke de kan hjelpe så vet jeg jommen ikke, tviler på at Tommeks Velo f.eks har diagnoseutstyr til Campa.

Re: Hjelp til feilsøking med Campagnolo EPS [Re: pharynx] #2481617 07/05/2018 12:07
gare Offline
More than words
More than words
En kamerat av meg fikk god hjelp på Spinn Sandefjord, riktignok med mekanisk Campa, men det kan jo være verdt å prøve en telefon?

Apatien i samfunnet er økende, og ingen bryr seg.
Re: Hjelp til feilsøking med Campagnolo EPS [Re: edwardgreen] #2481732 07/05/2018 19:46
H
Havre Offline
Besatt
Besatt
H
http://www.prosykler.no

De selger sykler med Campagnolo EPS. Iallefall har de gjort det.

Redigert av Havre; 07/05/2018 19:46.

Moderator  support, Valentino 

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Alexander Hagen | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå