Hei,

Kjøpte i vinter en Specialized Sequoia Elite hos Milslukern.
Når jeg hentet sykkelen så jeg at kassetten satt litt løst, og det var noen andre små justering jeg ønsket at de skulle gjøre.

Dette ble gjort, og sykkelen ble hentet etter noen dager.
Fikk da beskjed om at det var noe feil med bosset, men at de skulle bestille opp nytt boss til hjulsettet (Specialized Hayfield).
I mellomtiden kunne jeg få bruke sykkelen.

Mekanikeren ringte meg på mandag, sa at bosset var kommet og det bare var å stikke innom med sykkelen så fikser de dette asap.

På tirsdag får jeg beskjed om at hele navet må byttes, men at Specialized ikke har flere nav til Hayfield.... det kommer heller ikke flere slik jeg forstod det.
Specialized sa jeg kunne få et DT Swiss bakhjul, men dette vil jo se veldig rart ut. Pluss det hadde en helt annen felgbredde. Men sykkelmekkern til Milslukern har tilbudt seg å bygge opp hjulet igjen med et annet nav fra DT Swiss.

Har lest flere på nettet som har trøbbel med navet til disse syklene, men leste jo dette etter kjøpet var gjort.
Er dette en løsning dere ville vært fornøyde med?
Kan jo på sikt uansett bytte ut hjulsettet til feks Mavic Crossmax Elite eller lignende...

Har aldri vært borti en slik sak, så tenkte å høre om forumet har noen tanker.
Kan forøvrig nevne at Milslukern har vært løsningsorienterte og levert god service hittil etter beste evne.