Driver og skifter kabler på sykkelen. 3 av 4 kabler er ikke noe problem da det i hovedsak er eksternt, men bremsekabelen bak går inne i ramma. Har googlet en del og funnet diverse tips, men synes det ser ut som om dette opplegget er litt spesielt. er hull i begge ender som er ca 1-2mm større enn kabelen og virker ikke som om det er intern kabling. Har ikke trukket ut den gamle enda da jeg tenker at denne må brukes som guide på en eller annen måte. Har krympestrømpe som jeg vurderer å bruke, men tror teflonbelegget på kabelen er såpass glatt at strømpen ikke får godt nok feste... Vurdere å lodde de to endene mot hverandre, men tror jeg får samme problem med feste på teflon her... Har prøvd noen lokale butikker for å få tak i føringsstrømpe som tres over gammel kabel. Har ikke funnet noe og lurer på om det i det hele tatt får plass med det lille hullet som er der...
Vet jeg kan gå å få det fikset i en butikk, men liker å klare å finne ut av ting og fikse det selv, men lurer litt på om denne oppgaven blir i største laget...
Noen tips og erfaringer?