Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 1 av 2 1 2

Ser litt på Cannondale Synapse SE

Ser litt på Cannondale Synapse SE #2474356 05/04/2018 21:08
R
RagaRockers Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra
R
Litt inspill og ninspirasjon søkes angående:
- CANNONDALE SYNAPSE CARBON DISC ULTEGRA SE
LINK

Jeg vurderer innkjøp av denne og gjerne gå til innkjøp av ekstra hjulsett. Slik at jeg har et par fullblods hjulsett og et allround. Er den noen av forum medleme som har denne og kan komme med noen vurderinger?

Re: Ser litt på Cannondale Synapse SE [Re: RagaRockers] #2474392 06/04/2018 07:09
pharynx Offline
Besatt
Besatt
Litt dyrt med 38k for den der, eller? Med forbehold om at du må betale mva på den Synapsen.

https://www.canyon.com/en-no/road/ultimate/ultimate-cf-sl-disc-8-0-di2.html

Her får du Disc Di2 til samme pris.

Re: Ser litt på Cannondale Synapse SE [Re: RagaRockers] #2474426 06/04/2018 08:34
mogens Offline
Besatt
Besatt
Den koster vel rundt 30k over disk i Norge. Så den ikke på websidene til Sykkelsenteret.no (Bergen) nå, men vet de har / har hatt den i butikk.

Det var en i annen tråd her nylig som nettopp hadde kjøpt den, søk etter den så finner du kanskje litt mer info. Har selv 2016 Synapse Ultegra disk og er superfornøyd med den.

Re: Ser litt på Cannondale Synapse SE [Re: RagaRockers] #2474452 06/04/2018 09:34
kjasmas Offline
Ivrig
Ivrig
Ser ut som om veiledende er 35K i Norge: https://www.antonsport.no/cannondale-64-synapse-carbon-disc-se-ultegra-p11439

Jeg har verken prøvd den nye eller den gamle Synapse, men etter hva jeg har lest har den vel relativt god dekklaring, relativt allsidig geometri og ser smashing ut i den gråfargen.

Så fort Sepeda oppdager denne tråden har han sikkert masse god informasjon.

Re: Ser litt på Cannondale Synapse SE [Re: pharynx] #2474618 06/04/2018 22:30
R
RagaRockers Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra
R
Sitat: pharynx
Litt dyrt med 38k for den der, eller? Med forbehold om at du må betale mva på den Synapsen.

https://www.canyon.com/en-no/road/ultimate/ultimate-cf-sl-disc-8-0-di2.html

Her får du Disc Di2 til samme pris.

Jeg ser argumentet ditt. Men er litt forskjell på geometri her. Synapsen er endurance og komfort. Og har en kompakt krank som er mer forenelig med Vestlandet. Men ultimate er racer - racer med 25mm dekk og 52-36 krank. Usikker om man har plass til noe mer enn 28-30mm dekk? Jeg har en rygg som en gammel bonde, så trenger komfort! Muligheter for mere ekstra hjulsett og ekstra gummi for sykling på grusveier verdsettes også!

Re: Ser litt på Cannondale Synapse SE [Re: kjasmas] #2474619 06/04/2018 22:32
R
RagaRockers Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra
R
Sitat: kjasmas
Ser ut som om veiledende er 35K i Norge: https://www.antonsport.no/cannondale-64-synapse-carbon-disc-se-ultegra-p11439

Jeg har verken prøvd den nye eller den gamle Synapse, men etter hva jeg har lest har den vel relativt god dekklaring, relativt allsidig geometri og ser smashing ut i den gråfargen.

Grå fargen tiltaler meg virkelig, skiller seg litt ut. Det er plass til 32mm. Prising rundt kr. 29900 er nok det den går for, men det er bestillingsvare. Sykkelsenteret kan bestille den og den er veldig aktuell. Jeg er i tenkeboksen. Alternativet er en Paralane. Men blir ikke fortrolig med cockpiten. Dvs området rundt gaffelen og styret.

Redigert av RagaRockers; 06/04/2018 22:34.

Re: Ser litt på Cannondale Synapse SE [Re: RagaRockers] #2474645 07/04/2018 08:49
L
lc Offline
Medlem
Medlem
L
Sykkelen er jo veldig flott. Oppgraderte akkurat fra 2011 versjonen til en 2018 synapse fordi jeg selv satt veldig godt på den og likte komforten. Jeg synes sykkelen har blitt enda mer komfortabel og gir respons når jeg tråkker til. I tillegg har den jo alt du trenger av standardutrustning i 2018, så er det opp til deg om du vil betale litt ekstra for en å ha en Cannondale (Jeg angrer ikke)

Redigert av lc; 07/04/2018 08:50.
Re: Ser litt på Cannondale Synapse SE [Re: RagaRockers] #2474649 07/04/2018 08:58
H
helomoto Offline
Avhengig
Avhengig
H
Sitat: RagaRockers
Men ultimate er racer - racer med 25mm dekk og 52-36 krank. Usikker om man har plass til noe mer enn 28-30mm dekk? Jeg har en rygg som en gammel bonde, så trenger komfort! Muligheter for mere ekstra hjulsett og ekstra gummi for sykling på grusveier verdsettes også!
På Ultimate Disc er det god pass til G-one Speed 30mm på 19C felger. Jeg er ganske sikker på at 35mm også vil fungere uten problemer, og har planer om å teste nye g-one 35mm når snøen går i marka en gang i august. Selv om sykkelen har rittgeometri synes jeg den fungerer brillefint på grus når den er skodd med litt mer gummi enn 25mm, og har gjort 10mil+ grusturer på den uten problemer.

> Assos er laget for korpulente sveitsiske bankfolk.
Re: Ser litt på Cannondale Synapse SE [Re: RagaRockers] #2474660 07/04/2018 10:25
A
anonym22 Offline
Anonym22
Anonym22
A
Siden det er Synapse du vurderer, er det jo Endurace som i tilfelle blir motstykket hos Canyon. Den har plass til 35 mm.

Re: Ser litt på Cannondale Synapse SE [Re: RagaRockers] #2474661 07/04/2018 10:32
S
spinat Offline
Ringrev
Ringrev
S
Det er vel mer naturlig å sammenligne Synapse med Endurace? https://www.canyon.com/en-no/road/endurace/endurace-cf-sl-disc-8-0-di2.html

Re: Ser litt på Cannondale Synapse SE [Re: anonym22] #2474670 07/04/2018 11:59
H
helomoto Offline
Avhengig
Avhengig
H
Enig i at det er mer naturlig å sammenligne med Endurace, kommenterte på dekkbredde.

> Assos er laget for korpulente sveitsiske bankfolk.
Re: Ser litt på Cannondale Synapse SE [Re: RagaRockers] #2474674 07/04/2018 12:15
Sepeda Offline
Marka-speider
Marka-speider
Sitat: kjasmas

Takk for det! ICON_SMILE I dette tilfellet har trådstarter åpenbart god oversikt, så dette blir noen løsere kommentarer fra min side ICON_SMILE De som er hyppig på forumet, får tilgi gjentagelser fra andre tråder.

Er den noen av forum medleme som har denne og kan komme med noen vurderinger?

SmurfN har nettopp anskaffet akkurat denne modellen og deler sikkert tanker og erfaringer om du sender ham en PM. Tillater meg å kopiere inn det obligatoriske sofabildet ICON_SMILE

For en grundig gjennomgang om nye Synapse kan denne anbefales:

Cannondale Synapse 2018 in Detail | Cycling Weekly

Og så må det sies at vår egen Sykkeløyvind er i ferd med en sammenliknende test av Cannondale Supersix, Caad12 og Synapse! Kommer i Landevei - enda en god grunn til å abonnere!

Noen ord om Cannondales SE-serie:

I mangel av grus/eventyrmodell utover den særegne, men noe begrensede Slate, har Cannondale satt på slangeløse felger, brede grusdekk og lett utveksling på eksisterende kross- og landeveisrammer i SE-serien. Synapse SE er altså alminnelig Synapse-ramme med oppgitt 32 mm dekklaring.

Konkret hva gjelder versjonen med mekanisk Ultegra, har Cannondale altså

- erstattet gode, gamle Mavic Aksium Disc og Schwalbe Lugano 25 mm med brede og slangeløse WTB KOM i21 og Exposure 30 mm. Det er litt kult at de sistnevnte dekkene har skinwall. Jeg har ikke funnet disse i løssalg (?) noe som kan tyde på at de er laget spesielt for Cannondales SE-serie.

- gjort utveksling hakket lettere ved å erstatte kassett 11-32 med 11-34. Begge sykler har standard kompaktkrank 50/34.

- erstattet styre C3 med C1 Ultralight. Jeg kjenner ikke forskjellen på disse alu-styrene, bortsett fra at C1 er lettere (?).

- erstattet sete Selle Royal Seta S1 med Fabric Scoop Radius Elite.

Jeg er usikker på om en rytter med rimelig god styrke trenger så lett utveksling som SE her er satt opp med, men har sansen for alle de andre valgene.

Synapse SE er åpenbart et godt valg for dem som vil ha en fleksibel og behagelig landeveissykkel som også takler godt grussykling, men jeg er mindre sikker dersom man er primært ute etter en ren grussykkel.

Trek fikk som kjent på pukkelen for i fjor høst å lansere Domane Gravel, som i likhet med Synapse SE var komfortracer-ramme med grusvennlige komponenter, og få måneder deretter å lansere sin fullblods grus/eventyrsykkel Checkpoint. Mange syntes det var å føre grusinteresserte kunder bak lyset. Titlene på Bikeradars tester sier alt:

Trek Domane Gravel Review - Bikeradar Calls Bull Shit on Pseudo-Gravel

Trek Checkpoint First Ride Review - Now THIS is a Gravel Bike

Jeg antar at det bare er et spørsmål om tid før Cannondale kommer med en fullblods grus/eventyrmodell som svar på Treks Checkpoint ICON_SMILE

Jeg vurderer innkjøp av denne og gjerne gå til innkjøp av ekstra hjulsett. Slik at jeg har et par fullblods hjulsett og et allround.

Det vil sikkert fungere utmerket, med de alminnelige forbeholdene om at

- små forskjeller mellom navene kan føre til behov for finjustering av gir ved hjulbytte;

- samme forskjeller kan føre til behov for å justere bremsekaliperne ved hjulbytte. Kan unngås ved å tilpasse plassering av skiver med tynne mellomringer som Syntace Disc Shims. Det sikrer at skiver fra forskjellige hjulsett passer nøyaktig inn i kaliperne;

- kassett og kjede slites sammen. Ideelt sett bør man bruke samme kassett på begge hjulsett (bytte kassett), eller bruke en gitt kjede for hver kassett (bytte kjede). Om man ikke tar seg bryet med det, bør man gjerne bytte kjede hyppigere enn man elles ville gjort. En kjede som er slitt sammen med en gitt kassett, vil ikke fungere optimalt sammen med en annen kassett som ikke er slitt likt.

Selv har jeg valgt å gå for ett hjulsett til all bruk fordi

- skivebremser fjerner problematikken rundt slitasje på felg som følge av søle og dritt (ved dårlig vær) eller småstein og sand (ved grussykling);

- nå finnes det utmerkede lettrullende dekk som fungerer optimalt på landeveien og samtidig er trygge på grus. Jeg har valgt Schwalbe G-One Speed 30 mm - tidligere kalt S-One. Se omtale her. Jeg vil anta at de medfølgende, lette WTB Exposure har mye av de samme egenskapene.

- det er artig å ha lette hjul til all bruk - hvor ofte sykler de fleste av oss ritt? ICON_SMILE

Sitat: helomoto
På Ultimate Disc er det god pass til G-one Speed 30mm på 19C felger (...) Selv om sykkelen har rittgeometri synes jeg den fungerer brillefint på grus når den er skodd med litt mer gummi enn 25mm, og har gjort 10mil+ grusturer på den uten problemer.

Her er du inne på noe man ofte overser hva gjelder betydningen av skivebremser. Man diskuterer opp og ned om bremseeffekt og modulasjon, men overser andre faktorer som revolusjonerer hva en landeveissykkel er for noe:

- Dekklaring begrenses ikke av felgbremsekaliperne. Stadig flere rittsykler kommer nå med oppgitt dekklaring på 30 mm og ofte med mulighet for enda bredere dekk i praksis. Det gjør sykler som f.eks. Canyon Ultimate, Cannondale Caad12/Supersix og BMC Teammachine betydelig mer fleksible og allsidige enn før.

- Siden man ikke behøver feste for bremsekalipere mellom setestagene, kan man legge inn større grad av vibrasjonsdemping/fleks i setestagene, noe som øker komforten og bidrar til å gjøre syklene enda mer allsidige.

Men som trådstarter og andre har påpekt, er Synapse og Ultimate åpenbart i forskjellige kategorier og optimalisert for forskjellig bruk, selv om begge er allsidige og kan brukes til både asfalt og grus.

Om vi ser bort fra forskjellene i komponenter og konsentrerer oss om rammesettet, ser vi som forventet at Synapse har kortere reach og litt høyere stack, som gir en mer oppreist sittestilling. Men sittestilling kan som kjent enkelt justeres og gir ikke hele bildet.

Som forventet har Synapse også noe lengre akselavstand, som gir høyere stabilitet.

Og Synapse har som forventet slakkere styrerørsvinkel, noe som bidrar til større stabilitet, men noe tregere styring enn Ultimate. Det er vanskelig å være mer presis, siden Canyon dessverre ikke oppgir rake og trail. Slakkere vinkel høres negativt ut, men kan være en fordel, spesielt ved nedstigninger - og særlig på røft underlag.

Men så ser vi noe interessant: Synapse har faktisk kortere kjedestag enn Ultimate, motsatt av hva man kan forvente. Kortere kjedestag bidrar til en livligere følelse og gode svingeegenskaper. Det vitner om rammen til Synapse er av siste generasjon - nettopp kortere kjedestag har vært krevende å oppnå med skivebremser.

Synapse har også et lite hakk større seterørsvinkel enn Ultimate. Det gir isolert sett en mer fremoverlent posisjon.

Canyon oppgir dessverre heller ikke krankdropp, så det kan vi ikke sammenlikne. Synapse har rimelig høy dropp/lav krank, noe som tilsier stabilitet.

I tillegg kan vi merke oss at Synapse har større grad av vibrasjonsdemping med sin "Save Micro Suspension", større dekklaring og t.o.m. fester for skjermer.

Samlet fremstår det som forståelig hvorfor Cannondale omtaler Synapse som "Endurance Race". Den har behagelig sittestilling, vekt på stabilitet og flere komfortelementer, noe som er en fordel på lange turer og på røft underlag, som grus. For øvrig fremstår den som en kjapp og livlig sykkel, spesielt for komfortracer å være - den nye generasjonen som jeg selv er glad i.

Alternativet er en Paralane.

Paralane er åpenbart et godt alternativ.

Som flere har påpekt, er Canyon Endurace et tredje.

I en annen tråd sammenliknet jeg målene for noen av de mest allsidige syklene med god dekklaring på markedet.

For dem som ikke leser slikt flytende, anbefaler jeg Landeveis geometriske vekkelse.

Alle mål gjelder karbon-versjoner, er hentet fra størrelse 54/M og oppgitt i mm.

Så må det legges til at reell dekklaring ofte er mer generøs enn oppgitt. F.eks. Road.cc skal ha fått plass til 36 mm dekk under skjermer på Domane og Landevei skal ha testet Endurace med 38 mm grusdekk.

Vibrasjonsdempingen er også forskjellig mellom modellene. Trek Domane har mekaniske demping ved sin anerkjente IsoSpeed foran og/eller bak. Øvrige modeller har primært vibrasjonsdempende egenskaper i materialet i ramme og gaffel. Canyon legger vekt på vibrasjonsdemping i setepinne.

Tråden Beste allsidige landeveissykler er et dypdykk i disse og liknende sykler.

Selv endte jeg opp med en BMC Roadmachine og jeg forklarer hvorfor her ICON_SMILE

Puh!

Beklager - dette ble veldig langt...

Lykke til med valget!

Re: Ser litt på Cannondale Synapse SE [Re: Sepeda] #2474717 07/04/2018 18:10
R
RagaRockers Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra
R
Takker for et solid innlegg Sepeda! Du har nok riktig at jeg har god oversikt, jeg har brukt en del tid på reaserch osv ICON_SMILE Ikke aktuelt med noen impuls kjøp ICON_SMILE Valg av sykkel er ikke bare fokus komponenter osv. Det estetisk er også viktig for min del. Kjekt å ha en sykkel man bare bli glad av å se. SE modellen har 34 kassett ja, og er nok mest sannsynlig boss for min del. Vurderer å installere SRAM etap el. Di2. Vi får se om jeg kan finne noen gode kampanjer på gruppesett. Frister veldig med Etap.

Har forhørt meg med Sykkelsenteret og leveres av SE er ikke før i endex mai. Syntes det blir litt for lenge ifh, at man ikke får rullet i god måneden mai. Så sitter litt på gjerdet nå og vurderer å gå for Synapse Ultegra, til tross for at grønn fargen og litt andre komponenter ikke tiltaler meg frown What shall I do. Jeg ønsker primært og kjøpe lokalt når jeg handler sykkel til ca. 25k. Det har litt mer service, garanti osv. Men er selvfølgelig ikke fremmed for å handle på nette med da skal et være en meget gunstig handel!

Veldig interresant lesning fra Sepeda. Endurance segmentet er veldig int. og hvert sitt merke har sine pros. and cons. Når det kommer til det punktet med dekk plass så rekker det med plass til 32mm, ikke noe avgjørende å ha 34 (paralane) eller 40mm som de snakker på Cany. End. Jeg tenker ikke at dette skal være noe gravel eller CX sykkel i utgangspunktet. Begrunnelsen min for endurance segmentet er komfort, mer comfy sittestilling.

Redigert av RagaRockers; 07/04/2018 18:11.

Re: Ser litt på Cannondale Synapse SE [Re: RagaRockers] #2474723 07/04/2018 18:33
L
Lombjorn Offline
Fersking
Fersking
L
Har forhørt meg med Sykkelsenteret og leveres av SE er ikke før i endex mai. Syntes det blir litt for lenge ifh, at man ikke får rullet i god måneden mai.

Tenker at hvis det er den sykkelen du virkelig vil ha, bør du fint klare å vente en måned til den blir klar enn å gå for en annen som du kanskje ikke blir helt fornøyd med. Du får nok tid til å glede deg over den uansett ICON_SMILE

"The easiest way to win is to drop the others"
Re: Ser litt på Cannondale Synapse SE [Re: Lombjorn] #2477954 21/04/2018 07:41
R
RagaRockers Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra
R
Denne tråden trenger en oppdatering. Det ble Synapse SE. Det viste seg at leveringen ble en del kortere en først antatt. Sykkel blir min ilp. uken. ICON_COOL ICON_LAUGH

Akkurat nå er jeg i prosessen med å finne et ekstra hjulsett som skal brukes til raske landeveissturer. Dvs jeg ønsker er stivt, aero, slitesterk og pent hjulsett

Re: Ser litt på Cannondale Synapse SE [Re: RagaRockers] #2478438 23/04/2018 19:15
K
Knokkelhaug Offline
Fersking
Fersking
K
Jeg henter min denne uken også, på Sykkelsenteret. Skal bli artig å måle den mot SuperSix'en.
Har sett på DT Swiss RR 21 Dicut. Lette alu. hjul, grei pris.
Et alternativ som vurderes er Aerlite 33mm hjul fra Bikeshop. Oppgitt til 1529 gram. Antar det er carbon (ikke oppgitt). Har en look som matcher Se- rammen (for dem som er opptatt av slikt)

Redigert av Knokkelhaug; 23/04/2018 19:16.
Re: Ser litt på Cannondale Synapse SE [Re: RagaRockers] #2478441 23/04/2018 19:24
K
KER Offline
Entusiast
Entusiast
K
De er karbon ja.
I fjor ble de solgt med 20% rabatt, ville sendt en mail å spurt om prisen var skrevet i stein. Det er tross alt en eldre modell. Forlvrig godt fornlyd med mitt sett. Men erfaringsgrunnlaget er særdeles skralt. Synes de kler min Endurace. Det var nesten hovedkriteriet.

Re: Ser litt på Cannondale Synapse SE [Re: KER] #2478449 23/04/2018 19:36
K
Knokkelhaug Offline
Fersking
Fersking
K
60 gram tyngre og ca. 900 kr. dyrere enn Dt Swiss (Bike24.com).

Re: Ser litt på Cannondale Synapse SE [Re: RagaRockers] #2478492 24/04/2018 06:11
E
EmilZipp Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
E
Grattis Knokkel og Raga, vanvittig flott sykkel :-)

Super X, CAAD12, FATCAAD, Ripley og på exit listen Supersix og 3T Exploro
Re: Ser litt på Cannondale Synapse SE [Re: EmilZipp] #2479930 30/04/2018 08:03
R
RagaRockers Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra
R
Takker

Sykkelen har svart til forventingene. Sitter godt, bremser godt og ser bra ut. God følelsen er der!! Blir et bra 2018 ICON_SMILE

Re: Ser litt på Cannondale Synapse SE [Re: RagaRockers] #2479958 30/04/2018 09:29
K
Knokkelhaug Offline
Fersking
Fersking
K
Takker!
Fantastisk sykkel, men vekten er noe høy. 11- 34 kassetten er konge i de bratteste bakkene. Vurderer sterkt DT Swiss RR 21 hjulsett. Tenker å bruke originalhjulene på grus, med Schwalbe G-one speed. Noen som har tips til alternative landeveishjul?

Re: Ser litt på Cannondale Synapse SE [Re: Knokkelhaug] #2479995 30/04/2018 11:16
R
RagaRockers Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra
R
Jeg har byttet fra 34 til 32 kassett. Behagelig når vi så mange oppoverbakker her på Vestlandet!! Gir muligheten til å hente seg inn av og til.

Redigert av RagaRockers; 30/04/2018 11:34.

Re: Ser litt på Cannondale Synapse SE [Re: RagaRockers] #2480459 02/05/2018 11:08
K
Knokkelhaug Offline
Fersking
Fersking
K
Raga,

Er det du som har bygget om til Etap?

Re: Ser litt på Cannondale Synapse SE [Re: Knokkelhaug] #2480563 02/05/2018 17:56
R
RagaRockers Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra
R
Byttet ut Ultegra til Etap ja. Sykkelsenteret utført jobben.

Jeg er fornøyd med sykkel. Den ser bra ut med virker noe tyngre en min gamle Spec. Vil tro dekk og hjulsettet spiller en stor rolle her.

Redigert av RagaRockers; 02/05/2018 17:59.

Re: Ser litt på Cannondale Synapse SE [Re: RagaRockers] #2480831 03/05/2018 18:21
K
Knokkelhaug Offline
Fersking
Fersking
K
Hva veier den nå?
Skal bygge om et Notubes Grail hjulsett til thru axle og bruke det med Schwalbe G-One speed, evt. Pro one i 28mm. Har i tillegg satt på Curana Clite Skjermsett. Har en Supersix med Etap som veier 6.3 kg. netto, så er litt bortskjemt på dette med vekt.

Re: Ser litt på Cannondale Synapse SE [Re: Knokkelhaug] #2480873 03/05/2018 20:58
R
RagaRockers Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra
R
Ikke veid enda.. men den veier nok nærme 8 har jeg på følelsen. Litt mye.

Re: Ser litt på Cannondale Synapse SE [Re: RagaRockers] #2480941 04/05/2018 08:59
K
Knokkelhaug Offline
Fersking
Fersking
K
Har selv passert 9 med god margin. Frister litt med Etap, i tillegg til letttere hjul. Hadde jeg havnet rett over 8 hadde jeg vært fornøyd.

Redigert av Knokkelhaug; 04/05/2018 09:00.
Re: Ser litt på Cannondale Synapse SE [Re: Knokkelhaug] #2480956 04/05/2018 10:06
R
RagaRockers Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra
R
Du har nok rett. Er nok i 9-landet her også.
Har snust litt på disse felgene. Regner med de passer
https://m.bikester.no/mavic-cosmic-pro-carbon-hjul-700-x-25c-disc-centerlock-gra-svart-710239.html

Re: Ser litt på Cannondale Synapse SE [Re: RagaRockers] #2480974 04/05/2018 11:09
SmurfN Offline
Medlem
Medlem
min veier 8,75 kg satt opp tubeless med 105 pedaler i strørrelse 58

2017 YT Jeffsy CF 29"
2018 Cannondale Synapse SE Ultegra
Re: Ser litt på Cannondale Synapse SE [Re: SmurfN] #2481707 07/05/2018 18:09
R
RagaRockers Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra
R
Jeg trenger litt hjelp her ifh. til valg av hjulsett. Klarer ikke helt å lese meg til hvilken hjulsett som kan passe. Tenker da på akselavstand osv. Link

Moderator  support, Valentino 

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Alexander Hagen | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå