Er enig med Anders om Gregory Palisade, eller annet fra den kanten. Makan til godt bygget sekk har jeg aldri vært borte i. Jeg har varmt anbefalt Gregory til mine venner og ingen av dem som har kjøpt disse har angret. Nå er jo Gregory blitt "husvare" hos G-sport, dvs ifølge G-sportmannen er det kun G-sport som selger Gregory i Norge, og dette kan jo fjerne litt av cred'en.
Det eneste ankepunktet jeg ser mtp denne er at hoftebeltet er forhåndskurvet og ganske stivt. Supert når sekken brukes som den skal, dette gjør at sekken tar en del plass i bagasjerom etc og krever noe ekstra omtanke mtp pakking. Da jeg og kona skulle på fjelltur med min gamle bil med bittelite bagasjerom måtte vi legge sekkene anføttes (eller i "69") for å minimere plassbruken slik at det var plass til alt annet.
Det han G-sportfjompen sier er bare tull.
I Oslo selges Gregory også hos Sportsnett, Sportslageret, og Piteraq, hvorav sistnevnte er importørens egen butikk. Det er også de stedene jeg ville gått for å få ordentlig hjelp med og få riktig sekk og tilpasninger.
Storsekk er utstyr som kan belaste kroppen ganske mye og ganske feil om den ikke sitter ordentlig.
Kan også anbefale Gregory på det varmeste, men som med mye annet ville jeg tatt runden og prøvd litt forskjellig