Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Uvitende syklister

Uvitende syklister #2461548 23/01/2018 12:25
X
X29 Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem
X
Greit, det ble kanskje litt clickbait, men er inspirert av avisartikkelen i Romerikes Blad:
Link til artikkel (bak betalingsmur)

Quote:
Sykkelentusiast Hans Petter Trondsen og andre har preparert en løype på rundt to mil.

– Den er helt prima for syklende, sier Skolt.

– Hvorfor tror dere folk ikke tar hensyn til nykjørte spor?

– Noe er uvitenhet og noen misforstår nok allemannsretten, tror både Skolt og de to politikerne som liker diagonalgang i lokale løyper.

I artikkelen står det altså at det er prepart en runde for syklister (og alle andre) på rundt to mil.
Jeg sykler en del i området rundt Jessheim, og har ikke klart å finne mer enn fire kilometer med preparert sykkel/gående-løype i skogen.

Er det noen andre som er kjent i Jessheim-området her som kjenner til hvor denne runden befinner seg?

Re: Uvitende syklister [Re: X29] #2461550 23/01/2018 12:36
Espen W Offline
Diamonds are forever
Diamonds are forever
Sitat: X29
Greit, det ble kanskje litt clickbait, men er inspirert av avisartikkelen i Romerikes Blad:
Link til artikkel (bak betalingsmur)

Quote:
Sykkelentusiast Hans Petter Trondsen og andre har preparert en løype på rundt to mil.

– Den er helt prima for syklende, sier Skolt.

– Hvorfor tror dere folk ikke tar hensyn til nykjørte spor?

– Noe er uvitenhet og noen misforstår nok allemannsretten, tror både Skolt og de to politikerne som liker diagonalgang i lokale løyper.

I artikkelen står det altså at det er prepart en runde for syklister (og alle andre) på rundt to mil.
Jeg sykler en del i området rundt Jessheim, og har ikke klart å finne mer enn fire kilometer med preparert sykkel/gående-løype i skogen.

Er det noen andre som er kjent i Jessheim-området her som kjenner til hvor denne runden befinner seg?

Geir (Lien) er ute i Trondsen løypa så og si daglig. Sjekk med ham:
https://www.facebook.com/geir.tresenglien

Espen Wethe

600+ Fatbike vids:
https://goo.gl/vaovQ5
Re: Uvitende syklister [Re: Espen W] #2461554 23/01/2018 12:57
X
X29 Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem
X
Sitat: Espen W
Trondsen løypa

Dette var nytt for meg.
Et søk på Strava så fant jeg jo dette. Takk :-D
Da skjønner jeg også at de fire første kilometerne som jeg allerede har funnet er en del av Trondsen løypa.

Sender over en stor takk til Trondsen om han leser dette!

Moderator  support