Har en Trek fuel ex 8 ramme til salgs, da jeg skal over på ny ramme til våren. Ramma selges komplett med styrelager& kranklager samt knock block stem og bakdemper.
Dette var oprinnelig en fuel ex 8+ sykkel, men har stort sett kjørt den med 29" hjul. Utrolig allsidig og leken sykkel, som takler det aller meste, samtidig som den er brukbar å tråkke på. Ramma har boost bak, dvs 12x148 aksling.
Ramma er i god stand, og har hatt beskyttelsestape på utsatte plasser fra dag 1. Det finnes som med de fleste brukte sykler noen få bruksmerker, men ingen veldig store eller synlige. Lagrene er i god stand og jeg har åpna opp og smurt de opp to ganger i løpet av sesongen. Sykkelen har blitt vasket og lagret i stua etter bruk hver gang. Bakdemperen kan sikkert ha godt av en service, da jeg ikke har gjort dette. Sakset fra trek.no: Alpha Platinum-aluminium, ABP, Boost148, Knock Block kronerørstopper, Full Floater, EVO-ledd, konisk E2-styrerør, Mino Link, innvendig Control Freak-kabelføring, underrørsbeskyttelse, PF92, ISCG 05, G2-geometri, 130 mm vandring Bakdemper: Fox Performance Float EVOL, RE:aktiv treposisjonsdemper, justert av Trek Suspension Lab, 210 x 52,5 mm
Pris jeg ser for meg for ramme, bakdemper,styrelager og kranklager samla: 8500kr
STØRRELSE 19,5 - Jeg er selv 185cm og trives godt på den. Vil ikke bli demontert før en evt. køper melder seg, så det er mulig å prøvesitte frem til den tid.
Setepinnen er og til salgs, bontrager drop line 150mm drop - 31,6. Denne ble tatt i bruk i juni en gang. Fungerer utmerket og er i god stand denne og. Selges for 1500, evt selges med ramma. Selger ikke pinnen løst før jeg evt har en kjøper på ramme.
Alt befinner seg i Sogndal, kan sendes mot at kjøper dekker frakta. Evt kan jeg ta det med ned til Drammen og overlevere der.