Sportsinteresserte: Hvilke kilder bruker dere?
|
Sportsinteresserte: Hvilke kilder bruker dere?
05/12/2017 16:28
|
Roffan
OP
Entusiast
|
OP
Entusiast
Yo,
Siden du har klikket deg inn på denne posten, går jeg ut fra at du er sportsinteressert. Da hadde det vært kult om du kunne svare på ett eller flere av disse spørsmålene:
1. Hvordan går du fram for å dekke behovet for informasjon om sporten/idretten du er interessert i?
2. Hvilke verktøy bruker du (TV, radio, podcast, app e.l.)?
3. Hvis du kunne vifte med en magisk tryllestav og trylle frem hva du ville, hva ville du helst hatt (i kontekst av at du er sportsinteressert, selvfølgelig)?
4. Sist gang du konsumerte informasjon om sport, hva var det du holdt på med rett før du gjord det? Og hva gjorde du når behovet for informasjon var tilfredsstilt?
5. Har du tanker om andre spørsmål jeg burde ha stilt til deg som er sportsinteressert?
|
|
|
Re: Sportsinteresserte: Hvilke kilder bruker dere?
[Re: Roffan]
05/12/2017 19:15
|
skubisan
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Jeg bruker nyhetene eller the news.
|
|
|
06/12/2017 03:07
|
Orange
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
Primært MotoGP jeg ønsker å få med meg. For en stund siden oppgraderte Canal Digital med å gi enhver kunde tilgang til ekstra Viasat kanaler, uten at det kostet noe ekstra. De startet å sende med de engelske kommentatorene og de sendte hele sendingen. Etter kort tid gikk de over til de norske kommentatorene, og sender alt bortsett fra intervjuene etter løpene. Ganske surt, men det har dog ikke kostet meg noe ekstra. Jeg skulle virkelig ønske jeg fikk se alt med engelske kommentatorer, og at jeg fikk tilgang på sending fra før løp til og med intervjuene etter løp. For meg er det videoinnholdet som teller, og jeg kan få tilgang på alt via Motogp.com, men det har kostet rundt 1200kr for et år hvilket er litt heavy her og nå. Jeg har vært betalende kunde i 10 år, men jeg må prioritere som alle andre. Jeg har sluttet å laste ned betalt innhold, så det er inget alternativ selvom jeg vet hvor og hvordan.
|
|
|
06/12/2017 05:54
|
EHAa
Ivrig
|
Ivrig
Jeg er sportsinteressert. Når behovet melder seg og anledningen byr seg, går jeg ut og løper, ski'er eller sykler meg en tur.
Hvorvidt Legkov er dopet, Northug er på Instagram, Johaug er utestengt eller om Fred Børre er en flink pappa slik at Marit kan gå på ski - det bryr meg mindre.
|
|
|
06/12/2017 08:25
|
Dexter
Ivrig
|
Ivrig
1, 2. Nyheter på nett, TV2 Sumo, grupper på Facebook og sporten på TV. 3. Billigere sports abo. på TV og nett. 4. Ikke noe mønster. 5. Lettere å svare på hvis vi vet hva du skal bruke dette til.
|
|
|
[Re: EHAa]
07/12/2017 07:43
|
GeirK
More than words
|
More than words
Jeg er sportsinteressert. Når behovet melder seg og anledningen byr seg, går jeg ut og løper, ski'er eller sykler meg en tur.
Hvorvidt Legkov er dopet, Northug er på Instagram, Johaug er utestengt eller om Fred Børre er en flink pappa slik at Marit kan gå på ski - det bryr meg mindre. Beat me to it. Sport blir først interessant når en deltar selv. Hva en haug med folk som jeg ikke kjenner, driver på med bryr jeg meg ikke så mye om.
"The more false we destroy, the more room there will be for the true." - Robert Green Ingersoll
|
|
|
07/12/2017 08:02
|
NjuK
Ivrig
|
Ivrig
Jeg følger med på det meste av idrett som vises på norsk fjernsyn. Selv liker jeg korte oppdateringer.
Den dagen du er fornøyd, da kan du legge opp.
|
|
|
[Re: EHAa]
07/12/2017 08:09
|
-Jan
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Hvorvidt Legkov er dopet, Northug er på Instagram, Johaug er utestengt eller om Fred Børre er en flink pappa slik at Marit kan gå på ski - det bryr meg mindre. Og likevel har du 46 innlegg i tråden "Sundbys dopingdom" ...
|
|
|
[Re: GeirK]
07/12/2017 11:16
|
Orange
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
Hvorvidt Legkov er dopet, Northug er på Instagram, Johaug er utestengt eller om Fred Børre er en flink pappa slik at Marit kan gå på ski - det bryr meg mindre. Beat me to it. Sport blir først interessant når en deltar selv. Hva en haug med folk som jeg ikke kjenner, driver på med bryr jeg meg ikke så mye om. Men dere vet hva som skjer likevel rundt om, hvilket betyr at dere bryr dere, da dere har beskrevet det i en tråd som dette. Om det ikke hadde brydd dere ville ingen av dere skrevet et eneste ord i denne tråden. Alt annet er unnskyldninger.
|
|
|
[Re: Orange]
08/12/2017 13:50
|
Roffan
OP
Entusiast
|
OP
Entusiast
Hvorvidt Legkov er dopet, Northug er på Instagram, Johaug er utestengt eller om Fred Børre er en flink pappa slik at Marit kan gå på ski - det bryr meg mindre. Beat me to it. Sport blir først interessant når en deltar selv. Hva en haug med folk som jeg ikke kjenner, driver på med bryr jeg meg ikke så mye om. Men dere vet hva som skjer likevel rundt om, hvilket betyr at dere bryr dere, da dere har beskrevet det i en tråd som dette. Om det ikke hadde brydd dere ville ingen av dere skrevet et eneste ord i denne tråden. Alt annet er unnskyldninger. Du er kanskje mer interessert i krangling enn sport, du?  Uansett, takk for svar, alle sammen!
|
|
|
11/12/2017 09:08
|
RazeFaze
More than words
|
More than words
1. Hvordan går du fram for å dekke behovet for informasjon om sporten/idretten du er interessert i? - Nettsider, youtube, tv, appletv
2. Hvilke verktøy bruker du (TV, radio, podcast, app e.l.)? -appletv, tv
3. Hvis du kunne vifte med en magisk tryllestav og trylle frem hva du ville, hva ville du helst hatt (i kontekst av at du er sportsinteressert, selvfølgelig)? - NBA på norsk sendetid :-D
4. Sist gang du konsumerte informasjon om sport, hva var det du holdt på med rett før du gjord det? Og hva gjorde du når behovet for informasjon var tilfredsstilt? - Jeg drakk en kopp kaffe og satte med ned i sofaen, så sport. Så på noe annet, evnt brettet klær.
5. Har du tanker om andre spørsmål jeg burde ha stilt til deg som er sportsinteressert? "hva er sport?"
-------------------- Happy Trails! Jørgen
|
|
|
|
|