Har gått inn på 5 forskjellige sykler.....å sattan så kul sykkel! Bla, nedover bildene....sugle sugle.... SOLGT.
Hva om en Administrator gikk gjennom annonsene som ligger inne og redigerer Emne ved å sette "SOLGT" før tittelen på det som står der, hvis de fremdeles skal stå der inne etter de er solgt.
Solgt! Re: Hvordan se om sykkelen er solgt
[Re: Tormod..]
#245224823/11/201714:00
Man kan merke med Solgt Emnet i tråden slik jeg har gjort her.
Ja, akkurat sånn mener jeg en Administrator bør ta seg 20 minutter til å gjøre ved å gå inn på de enkelte annonser for å se om det står solgt i bunnen, og så skrive Solgt i Emne/tittelen. Hvis en prøver å få den enkelte til å gjøre det så får en nok merket en del, men som en opprydningsjobb så bør Administrator gjøre det for å få tatt et skippertak...
Re: Solgt! Re: Hvordan se om sykkelen er solgt
#245278127/11/201712:45
Ja, akkurat sånn mener jeg en Administrator bør ta seg 20 minutter til å gjøre ved å gå inn på de enkelte annonser for å se om det står solgt i bunnen, og så skrive Solgt i Emne/tittelen. Hvis en prøver å få den enkelte til å gjøre det så får en nok merket en del, men som en opprydningsjobb så bør Administrator gjøre det for å få tatt et skippertak...
Nei. Er du klar over hvor mye som kjøpes og selges her inne? Og hvor mye jobb det ville innebære å gå over alle tråder?
Jeg tror flertallet vil si det er bedre anvendt tid å produsere redaksjonelt stoff til blad og nett. Men en generell oppfordring til alle brukerne av forumet er på sin plass.
Gaute
Re: Solgt! Re: Hvordan se om sykkelen er solgt
#245281727/11/201718:40
Hadde ikke det enkleste (?) vært at man kunne ha mulighet til å redigere overskrift og tråd selv litt lengre enn man kan nå?
Hvis det er mulig å ordne sånn at man kun kan endre overskriften, og ikke innholdet i førsteposten, så kunne det vært en god ide. Åpner man derimot for å kunne endre innholdet i førsteposten blir det vanskelig hvis selger og kjøper blir uenige om hva selger opplyste om før salget.
mvh Helge
Solgt igjen! Re: Hvordan se om sykkelen er solgt
[Re: thomassen]
#245290428/11/201709:58
Hadde ikke det enkleste (?) vært at man kunne ha mulighet til å redigere overskrift og tråd selv litt lengre enn man kan nå?
Hvis det er mulig å ordne sånn at man kun kan endre overskriften, og ikke innholdet i førsteposten, så kunne det vært en god ide. Åpner man derimot for å kunne endre innholdet i førsteposten blir det vanskelig hvis selger og kjøper blir uenige om hva selger opplyste om før salget.
Som thomassen allerede har kommentert:
Sitat: thomassen
Så går det:
Sitat: markert som Solgt igjen av anonymous22
Solgt igjen! Re: Hvordan se om sykkelen er solgt av anonymous22
Du kan redigere emne slik som over hvis du trykker på "Bytt til fullskjermvisning for svar"
#245291028/11/201710:16
Da redigerer du bare tittelen i det aktuelle innlegget du skriver - ikke til førsteposten som også brukes som trådtittel, og som er det man ser i trådoversikten.
mvh Helge
[Re: ventle]
#245291328/11/201710:22
Det kommer visst an på hvor man går inn. Hvis du går inn på Aktive tråder-lenken, så er det den siste emnetittelen som vises. Så da går nok thomassen som jeg ofte inn der. Så da funker det ikke så bra når man går inn og blar i salgsannonsene nei.