Hei!
Spørsmålet ditt er om du får plass til G-One 35mm under Bluemels 45mm på GT Grade X, stemmer?
Jeg har brukt akkurat den kombinasjonen på samme rammesett (2015-modell i M). Jeg har vel og merke felger DT Swiss R24 Spline med indre felgbredde på 18mm. G-One 35mm målte da 33-34mm, om jeg husker rett. Vet ikke om du har bredere felger?
Bruker
denne versjonen av Bluemels, men jeg antar at den ikke skiller seg fra dine hva gjelder bredde og bøyning.
Gikk helt utmerket. Synes det rett og slett føles mer riktig med bredere dekk på Grade

Bare pass på å få skjermen festet godt og høyt opp i gaffelen, slik at den ikke glir ned. Mulig at Bluemels 35mm eller en av de andre skjermene du nevner vil gi et lite hakk bedre plass i høyden, men jeg vet ikke om enkelte av dem kan bli smale.
Har nettopp satt den opp med Xerxes 30mm piggdekk. Prøvde av nysgjerrighet med Suomi W240 40mm, men dekket ble som forventet for stort. Har tro på at jeg ved behov kan lure inn Marathon Winter 35mm - eller uten problemer W240 32mm.
Har forresten lagt ut bilde i tråden
Vis oss din vintersykkel.