Hei.
Dette var et flott tiltak. Lite kjent på stiene i området, ut over noen turer på Pioneren og E6 fra Sognsvann.
Er dette "faste" turer? Er dette også på Facebook, eller må jeg innom her og sjekke når neste tirsdagstur er på gang?
Prøvde meg på E6 lørdagen som var og trengte ikke pigger da. Men noen som har kjennskap til hvordan det vil være nå i den nærmeste tiden? Er pigger et must fremover? Noen tips om typer? Bredest mulig?
Bård
NOTS-medlem (nylig)
Hei, Bård

Det er ganske faste turer, dvs. at om det er skikkelig drittvær eller -føre så er det kanskje ingen som gidder å invitere til tur

Tirsdagsklubb™ blir alltid annonsert på tur-delen av forumet her inne, ikke på Facebook (selv om noen av oss sender noen private fb-meldinger til hverandre og minner hverandre på Tirsdagsklubb™).
Hva slags dekk som er lurt nå de nærmeste dagene tror jeg flere enn du lurer på

Jeg har et ekstra hjulsett til den ene sykkelen og kommer til å sette pigg på det nå. Om jeg bare hadde hatt en sykkel med ett hjulsett hadde jeg ventet med å sette på pigg.
Det finnes flere tråder om piggdekk her inne på terrengsykkel.no, det er bedre å diskutere det i et relevant underforum enn i en tråd som handler om sykling den sjuende november tjuesøtten