Det er tirsdag, det har ikke regnet på en liten stund og det er meldt fint vær. Da må det bli Tirsdagsklubb™
Som vanlig er det snakk om fine stier i Østmarka, Bamsemums og inkluderende tempo. Regn med 2-3 timer ute i skogen med mulighet til å hoppe av underveis via grusvei tilbake til start.
Jepp, det var kjempefint i går kveld, blir ofte overrasket over hvor tørt det er i Østmarka. Her er runden Tirsdagsklubben syklet: https://www.strava.com/activities/1255473296 Jeg ser på Flyby at vi ikke var så langt unna hverandre på et tidspunkt
Hei Helge, er det alltid tur i Østmarka på tirsdager?
Jeg svarer for Helge: Ja, vi prøver å sykle hver tirsdag og det er som regel i Østmarka. Vanlige startsteder er Skullerud, Rustasaga og Østmarkssetra. Vanlig starttid er kl 19.
Christian S.
Re: Tirsdagsklubb™ i Østmarka 31.10.2017
[Re: nr7wave]
#244828801/11/201711:47
Hei Helge, er det alltid tur i Østmarka på tirsdager?
Jeg svarer for Helge: Ja, vi prøver å sykle hver tirsdag og det er som regel i Østmarka. Vanlige startsteder er Skullerud, Rustasaga og Østmarkssetra. Vanlig starttid er kl 19.
Flott! Kjenner Helge fra Ducati miljø og kastet meg i år i terrengsykling. Venter nå på nysykkel (jeg håper å få den ila neste uke) så prøver å bli med dere på tirsdager
Hei Stefano Det er ikke helt hver tirsdag, men det er en liten kjerne som driver og inviterer til tur så det er ganske ofte. Det er bare å følge med på denne delen av forumet