Ramma står nå med 2013 Fox 34 Talas 160 FIT CTD gaffel, Fox RP23 demper, 2014 125mm Reverb stealth og XTR kranklager. Jeg har hatt sykkelen siden våren 2013 og har i den tiden hatt gaffel og demper på service to ganger. Ingen skade på innerbein eller dempesylinder. Kjedefører og noen andre syntace småbiter følger med.
Ramma kan bygges opp enten med 27,5" eller 26" hjul. Jeg har hele tiden kjørt med 27,5 og det er god plass til Ardent 2,25 og Maxxis Agressor 2,3 i bakramma. Dersom du ønsker 26" så har kan jeg også slenge med en strøken 2012 RockShox Revelation 150mm som ikke har vært i bruk siden 2013.Dette er før boost ble hot, så her har du sjangsen til å bygge en fin stisykkel og prute med noen som skal bli kvitt non-boost hjula sine!
Bilder av ramma fra nettet, noen små skraper på min men ingen bulker eller store skader. Liteville garanterer ramma i 10 år, uavhengig av antall eierskifter. Fortsatt hjelp å få der altså om noe skulle skjære seg.
For mer info:
http://syntace.my1.cc/liteville/pdf/Bedienungsanleitung_301M_k11_ver-06_engl.pdfJeg prøver meg med HBO 8500 for pakka. Bud på PM.