For salg kommer en 2016 Yeti SB6c ramme i large med Fox Float X Evol bakdemper.
Rammen er aldri brukt og er en garanti-erstatning fra Yeti for en defekt 2015-ramme. Lagre og links er flett nye og bare montert. Rammen kommer med en Fox Float X Factory med EVOL sleeve og det jeg antar er lavfriksjonsbushes.
Rammefinishen er rett og slett nydelig og kanskje den fineste jeg har sett. Rammen er i turkis, og har boost spacing på bakakslingen og intern kabelføring. Rammens geometri og oppheng er uforandret for 2018 modellen som nylig ble sluppet.
Rammen er komplett minus gjennomføringscovrene til bakrammen (som jeg glemte å bestille) - aka det kablene går gjennom på vei inn i og ut av baktriangelet. Dette bestilles enkelt fra Yetifan eller direkte fra Yeti, ev Sykkeldelisk. Rammen kommer med et rammebeskyttersett type klistremerker fra Yeti, som du kan velge å ta på om du vil.
Garantien på rammen følger som gitt av norsk lovgivning produktet og ikke eieren, så rammen har fremdeles full garanti. Meg bekjent er garantitiden på SB6c 5 år. Den originale rammen ble kjøpt hos Sykkeldelisk i Oslo og de var meget behjelpelige når garantisaken oppstod. Jeg er trygg på tilsvarende god bistand om nye problem skal oppstå, og vil selvsagt ved behov bistå den nye eieren i prosessen.
Merk at denne rammen er tilsvarende det som i dag kalles Turq av Yeti. De rimeligere carbon-rammene (som Yeti ikke selger i løsvekt) er en litt tyngre og mindre kompleks utgave ("enklere" lay up som er mindre optimert for vekt) av de tradisjonelle top-of-the pops rammene som Yeti nå altså kaller Turq. De rimeligere carbon-rammene er altså IKKE det samme som en pre-2017 Yeti-ramme eller Turq-ramme, men noe Yeti har introdusert for å kunne prisdifferensiere i større grad. Meg bekjent er den eneste forskjellen på rammen som selges og en Turq-ramme dekalene. Som nevnt er geo og oppheng identisk på en 2016- og en 2018-ramme
pris hbo 18 000.
Jeg er dessverre ikke interessert i å bytte den mot noe annet enn penger

Jeg trenger heller ikke å selge, så om prisen ikke er rett ligger den fint i boden min og, men hvor jeg selvsagt heller ser at den blir brukt

Bilder kommer plutselig, antakeligvis i morgen.
finn-annonse illustrasjonsbilde fra nettet: