Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Lege i salen? - våt gips i utlandet - fikse sjølv?

Lege i salen? - våt gips i utlandet - fikse sjølv? #2443167 06/10/2017 14:27
Arnebv Offline OP
Besatt
OP Offline
Besatt
Eldstemann på 11 brista spolebeinet I underarmen for 8 dg sidan. Ukomplisert brudd/brist. Han gjekk 6 dg med gips-gips (skinne/halvgips) og byta no onsdag til ein eller anna type syntetisk. (Eg var ikkje med, men blitt forklart at det vart lagt fleire lag med noko som ikkje vart dyppa i vatn). Ligg blå 'bandasje' ytterst.
Familien er på ferie til varmare strøk og han ville bade, riktignok med sånn pose som skal halde tett rundt armen. Den heldt IKKJE tett. No er gipsen bra våt (saltvatn).

Eg er sånn anlagt at ting kan vel fiksast sjølv.. Planen min er å klippe opp i underkant (motsett side av det harde/bruddet), la det tørke, for så å sette det på igjen og teipe, type sportsteip eller likn, det saman igjen.

"nokon andre vaksne i familien" er svært skeptisk og vil kjøre på med sjukehus. Eg reknar med at det blir vått igjen i morra og dagen etter det igjen etc, så å bruke heile ferien på sjukehus i utlandet, fristar ikkje.

Er dette det dummaste eg kan gjere, eller er det lurare måter å "fikse sjølv", evt gå for sjukehus med ein gong?

Fly like a buffalo, sting like a flea
Facebook:Stisykling på Stord
Re: Lege i salen? - våt gips i utlandet - fikse sjølv? [Re: Arnebv] #2443169 06/10/2017 14:54
Arnebv Offline OP
Besatt
OP Offline
Besatt
Ser no at eg vil klare å surre opp den blå bandasjegreia. Då vil eg antakeleg klare å plukke heile bandasje-gipsegreia av. Om eg legg det på likt igjen, etter tørking, bør det vel bli gode greier dette her, eller?

Re: Lege i salen? - våt gips i utlandet - fikse sjølv? [Re: Arnebv] #2443225 06/10/2017 21:00
M
magb Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
M
Forbehold om at ikke sett bruddet, men om det ikke er reponert bør gipsbytte gå fint. 4uker gips sikkert?
Om syntetisk gips tror jeg de tørker og ikke blir ødelagt, altså trenger ikke klippe den opp.

Re: Lege i salen? - våt gips i utlandet - fikse sjølv? [Re: Arnebv] #2443226 06/10/2017 21:05
M
magb Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
M
Du må iaff ikke prøve surre det opp, det går ikke. Klipp om det er absolutt nødvendig opp på mykeste siden, tørk, håndleddet i ro og fest igjen med det du har.
Men kan ikke anbefale det så klart. Og igjen: ikke sett bildene.

Re: Lege i salen? - våt gips i utlandet - fikse sjølv? [Re: Arnebv] #2443257 07/10/2017 09:59
Arnebv Offline OP
Besatt
OP Offline
Besatt
Gadd sjølvsagt ikkje vente på svar, så eg surra opp ytterste laget og klippa opp resten motsatt side av skinna/gipsen. Klippa berre opp så langt eg måtte for å få armen ut. Tørka og sette på igjen, teipa igjen med sportsteip der eg hadde klipt og surra på igjen ytterste laget.
Festa ytterste bandasjegreia med teip. Funka fjell. Eller iallfall knaus.. Gutungen meinte det var betre enn før ICON_WINK
Bader igjen I dag, så reknar med eg må gjere det samme igjen..

Retrospektivt ser det ut som om eg kunne ha sluppe å gjort det, det var ikkje så vått som vi trudde..

Re: Lege i salen? - våt gips i utlandet - fikse sjølv? [Re: Arnebv] #2443304 07/10/2017 17:56
M
magb Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
M
Hehe, går sikkert veldig bra. Barnehåndledd har generelt god prognose og særlig om slapp å dra det på plass i utgangspunktet. Lykke til og god ferie!

Moderator  support