Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Gratis Stibyggerkurs for bygging av stier på Stadt

Gratis Stibyggerkurs for bygging av stier på Stadt #2439740 20/09/2017 19:12
Moldestad Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem
Til alle syklister i nærområdet til Stadtlandet har nå muligheten til å vere med på å utvikle området til mer tilrettelagt for stisykling/downhill !
Stadt er fra før kjent for surfemiljøet, og sykkelmiljøet kan absolutt dyrkest i like stor grad ICON_LAUGH

Nøkkelpersoner har nå fått støtte til å sette igang med ett gratis stibyggerkurs for folk som ønsker å delta, og vere med på å utvikle dette området fult av skjulte perler, mange høydemeter og fantastiske fjellområder ICON_SMILE

Originaltråden blei skrevet på gruppen "Trivsel Selje" på Facebook.

"Hei, som en del av å kunne utvikle stisykling og downhill på Stadlandet, har stisykkelprosjektet i Nordfjord sponset oss med et proft stibyggerkurs! For å komme i gang trenger vi at lokale sykkelinteresserte engasjerer seg og deltar. Mer info senere, men må sjekke om vi har nok folk først. Må bare dele meldingen, om du vet om noen flere. Vil du bli med på kurs med Rekkje Stiutvikling, på Stad, helgen 29.9-1.10? RSVP ASAP ICON_SMILE Kontaktperson for dette flotte prosjektet er Jon Frogner - "

Dette er hjemplassen min, så eg gjør hva som må til for at dette skal komme opp å gå, men eg bor dessverre 10 timer unna, så er vanskelig å involvere seg helt ICON_SMILE

Del dette gjerne med sykkelinteresserte på vestlandet !

Re: Gratis Stibyggerkurs for bygging av stier på Stadt [Re: Moldestad] #2440051 22/09/2017 09:22
simenf Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Dette var gode nyheter!

SImen - hjernevasket av storhjulsmafiaen

Ibis Ripley/Spec Levo SL/Trek Farley - nots.no

Moderator  support