førsteinntrykket:
* Skjermen føles litt bedre ut enn 1000 mht berøring og bruk av hansker. Ikke testet i regn ennå
* estimert batterilevetid etter en par timers tur er 15-16 timer når 90% lysstyrke. Men avhengig av hvor mye kart osv man bruker.
* den er glatt og fort å miste når tar av og på sykkel. Finnes ikke beskyttelse ennå? den gummien man kjøper til edge 1000 er bra sånn. Men tror denne er mer tilpasset med beskyttelse i utg.pk
* knappene er på kanten foran. Jeg har edgefestet festet under styret og edge går kant i kant med styret. Går greit med finger i mellom. men noe å tenke på jf bruke lap-knappen fort når intervall

* bedre skjerm og mer farger som gjør den lekrere og bedre
* litt mer strava-integrasjon og man får tilgang til rutene man har laget på strava (hvis koblet til mobil)
* ikke fått tilpasset helt den segment-skjermbildet når er underveis i segmentet. Ikke så tydelig på hvor mye foran eller bak man er. Var tydelig grønn og rød før - nå liten tekst. OG ikke fått inn at jeg kan velge om konkurrere med KOM, den jeg følger som har bestetid foran meg, eller min egen pr.
* Men åååååå jeg skulle ønske alle innstillinger fra forrige var synket til garmin connect og enkelt fikk inn igjen. Utover brukerinnstillinger. Så bedre enn før, men kunne vært enda mer (jobber med ikt-utvikling, så vet hva dette evt koster ekstra

)
* og jeg skulle ønske at alle innstillinger, med skjermer, felter og alt kunne gjøres i garmin connect og så synket inn i edge. MYE enklere enn å navigere og klikke mye