Hepp!
Ifølge fysioterapeut og lege burde jeg ikke syklet i det hele tatt, men etter en vellykket, rolig tur i Trulsrunden tror jeg at jeg kan sykle litt sti veldig rolig framover.
Om du er nybegynner og synes det er skummelt å bli med på (altfor lang) fellestur med mange (altfor) flinke folk, men fristes av å bli med på tur i Østmarka sammen med en veldig glad kjentmann har du nå muligheten.
Jeg har skadet tommel (avrevet og operert leddbånd), men greier å dra sykkelhanske utenpå ortosen så har konkludert med at det går sikkert fint så lenge jeg ikke tryner (det var IKKE det fysioterapeuten sa

). Det er litt ubehagelig å sykle med ortosen så det blir ikke mer enn max 5-10km på sti. Jeg skal ikke tryne bittelitt engang så tempoet blir rolig, stiene enklest mulig og jeg kommer til å gå ned crux om det bare lukter litt vanskelig. Kondisen er også veldig passe etter å ha brukt fritiden på TV-serier, potetgull og øl i det siste.
Jeg vil gjerne sykle mesteparten i dagslys, så
oppmøte blir nedre p-plass Skullerud kl. 18. Jeg tar med et par lykter i sekken, men tror ikke det blir bruk for de.
Svar gjerne i tråden om du vil være med