Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Gjenbruk - byggeprosjekt

Gjenbruk - byggeprosjekt #2433121 27/08/2017 13:52
K
Kjetilson Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem
K
Hei forumet:)

Har du en sykkeldel liggende i garasjen din, boden eller loftet som kan passe mitt byggeprosjekt, blir jeg kjempeglad! Har du deler som du ikke har bruk for lenger og ønsker å bli kvitt, ikke nøl med å ta kontakt.

Jeg trenger alt!

Jeg har begrenset kunnskap om sykkel, men jeg har bestemt meg for å lære. I tillegg har jeg lenge hatt en drøm om å bygge en landeveissykkel fra grunn. Dette blir høstens store gjenbruks,- og byggeprosjekt og jeg ønsker derfor å legge ut en annonse her på forumet med håp om at noen har ulike sykkeldeler til overs som de ønsker å gi bort til meg.

Fra tidligere har jeg vært så heldig å få en sykkelramme, en veldig viktig del for å komme i gang med prosjektet mitt, men mangler det meste.

Oppdateringer med bilder følger etterhvert som prosjektet tar form. Feil beskrivelse, navn og detaljer kan forekomme da dette er et nytt felt for meg;)

Redigert av Kjetilson; 27/08/2017 13:54.

Kjetil

Ny på landevei. Første langtur som mål på landeveissykkel bygget selv av gjenbruk, Oslo - Larvik (besøke mamma:) våren/sommeren 2018.
Re: Gjenbruk - byggeprosjekt [Re: Kjetilson] #2433124 27/08/2017 14:11
boltzmann Offline
Entusiast
Entusiast
Hei. Har ein del deler du kan kikke på og vurdere om er av interesse. Har krank, bakgir, styre, div hjul, bremsar, ++. Sender ein PM med kontaktinformasjon.

Re: Gjenbruk - byggeprosjekt [Re: boltzmann] #2433154 27/08/2017 16:30
K
Kjetilson Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem
K
Hei!

Supert:) Jeg fortsetter dialogen på pm.

Kjetil

Ny på landevei. Første langtur som mål på landeveissykkel bygget selv av gjenbruk, Oslo - Larvik (besøke mamma:) våren/sommeren 2018.
Re: Gjenbruk - byggeprosjekt [Re: Kjetilson] #2433212 27/08/2017 19:35
T
Terjers Offline
Avhengig
Avhengig
T
Har et Dura-ace forgir, og bremsehendler du kan få billig.

Stor sykkelkoffert leies ut. Plass til både terreng og landeveissykkel.
Hardplast med egne hjulposer. Låsbar. 400,-/helg 600,-/uke Dep. 500,-
Re: Gjenbruk - byggeprosjekt [Re: Terjers] #2434015 29/08/2017 18:21
K
Kjetilson Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem
K
Hei! Så spennende og takk for tilbudet. Jeg har satt meg som mål å klare dette byggeprosjektet helt på gjenbruk, så tror jeg ser an litt hva jeg kommer over på min vei. Takk for melding.

Kjetil

Re: Gjenbruk - byggeprosjekt [Re: Kjetilson] #2440946 26/09/2017 17:33
K
Kjetilson Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem
K
Gjenbruksprosjektet mitt beveger seg virkelig i riktig retning etter at jeg har mottatt deler her fra forumet. Stor takk! Ikke mye som gjenstår og jeg har også fått en krank. Noen nye lager må på plass og et par andre smådeler. Alt er gjenbruk og jeg har et håp om å komme over de siste delene snart før glatta kommer. Dette er utrolig spennende og det er gøy å lære å skru sykkel! Asfalten frister og jeg gleder meg stort til å få prøve ut sykkelen på veien:)

Redigert av Kjetilson; 26/09/2017 17:36.

Kjetil

Moderator  support, Valentino 

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Alexander Hagen | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå