Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Høsttilbud også på Canyon - hva er beste kjøp?

Høsttilbud også på Canyon - hva er beste kjøp? #2432551 24/08/2017 19:14
kensol Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast
Har ventet på at skivebrems skal bli stuereint og klarer ikke vente lenger (kjør gjerne en diskusjon på om skivebrems er blitt stuereint...)

Ser det er en del rabatt på Canyon nå og skal jeg være helt ærlig har jeg ikke mye lyst til å gå fra LBS til LBS og forhandle og vente og komme tilbake for å finne ut at den ene de hadde på lager i min størrelse akkurat ble solgt osv osv. (Jeg støtter selvfølgelig LBS med både deler, reparasjoner, service ol, så de tjener mer på meg på dette enn de ville gjort på sykkesalget uansett. Ingen dårlig samvittighet).

Hva er beste kjøp på Canyon nå med Ui2 og skivebrems? Tror jeg kan leve både med Endurace og Ultimate, og betaler gjerne litt mer for gode hjul enn mindre gode (trenger ikke være høyprofil). Problemet med Canyon er aaaaltfor mange modell og konfigurasjonsvalg. Tar det derfor litt ned med å sette Ui2 og skiver som krav.

Hva er mest for penga? Noen som er superfornøyd og noen som angrer som kan dele erfaringer?

Og til slutt... Den derre roadsterbrune Ultimate CF Disc 9.0 Di2 hadde passa bra med jålete sykkeltøy i hipsterfarger. Men er den til 24.500,- et bedre kjøp enn den friske blå SLX 8.0 Di2 til 31.500? (+mva, jeg har handla her før, gitt...)

Og da har jeg ikke begynt på Endurace ennå...

Hjææææælp!

"It doesn't get easier, you just go faster"
-Greg Lemond
Re: Høsttilbud også på Canyon - hva er beste kjøp? [Re: kensol] #2432560 24/08/2017 19:37
G
Gråstein Online
Besatt
Besatt
G
Men er det ikke akkurat skiveversjonen av Ui2 som får det største løftet foran neste sesong? OK. Man kan alltid vente på noe som er rett rundt hjørnet, men er ikke hendler som har "normal" størrelse verdt å vente på?

Re: Høsttilbud også på Canyon - hva er beste kjøp? [Re: kensol] #2432565 24/08/2017 19:43
kensol Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast
Ja det er vel "ekte" Ultegra som kommer da, R8000-gruppe. Men prisen da. Sånn er det jo alltid. Hvis man vil ha mest for penga blir vel det nyeste fort utelukket...

"It doesn't get easier, you just go faster"
-Greg Lemond

Moderator  support, Valentino