Mtbmap stilset vises ikke lenger på Osmand på min telefon. Er det andre som opplever det samme?
Jeg har ihvertfall latt OsmAnd oppdatere seg "på egenhånd" (og har dermed alltid siste versjon) uten å oppleve dette - det har fungert flott i flere år. Opplever det som problemfritt.
Et forsøk på enkel debugging:
* Er det bilde av en sykkel oppe i venstre hjørne av kartet?
* Hvis du trykker på sykkelen og scroller nederst i menyen, hva har du krysset av for under "Detaljer" og "Ruter"?
Jeg har egentlig gått over til at bruke MyTrails appen da den viser mtbmap i sin fulle skjønnhet som vi alle liker så godt. Eneste ulempen med MyTrails er vel at den ikke vil zoome inn mere en til 14 utenom storby områdene?
Noen som veit hva som er grunn til det, og om det vil skje noen forbedring på det punktet?
Har ikke prøvd MyTrails, men i store deler av Norge finnes ikke mtbmap.no på høyere zoomnivå enn 14. Reitstøen har satt opp rendring på høyere nivå (15-16) kun i områder hvor det er mye terrengsykling inntegnet på kartet. Meld fra til ham hvis du kjenner til et område hvor det f.eks. nylig er inntegnet mye, så kan han sikkert ordne høyere zoom der.
Å rendre hele Norge på nivå 15 og 16 vil kreve enormt mye lagringsplass og prosesseringstid (og det er det ikke sikkert at Reitstøen har p.t.).