Vil den lykta kunne lade via USB samtidig som den lyser hvis farten er høy nok?
Ja. Du kan switche modes slik at den gir lys 250 lumen (på 18km/t) og resten på lading. Jeg kommer nok til å bruker lading på dagstid på en ekstern batteri, og lade garmin og mobil på kveldstid fra batteriet på kveldstid på overnattingsturer.
Gikk for en Shutter Precision PD-8X-M nav som er veldig nærme Son sin med samme output for litt mindre pris. no-tubes grail felg med messing nippler.
Man for litt slakkere vinkel på fremhjul med AX gaffel så jeg tro en bra og kvikk CX vil funker bedre, en en gravel bike der gaffelvinkel er slark nok fra før.
En ting man på passer på, er krone på gaffel kan kom i konflikt med underrør på noen rammer fordi cx og gravel er ikke designet for demper i utgangspunktet.
Jeg var heldig med Cube der det eneste jeg måtte gjør var bytte til en lengere bremseslanger og caliper som var PM mount siden det ikke er fysisk mulig å bruker flat mount på post mount.
Virker veldig lovende. Skal kjøper en rammebag og har håp om å rekker en 500km runde, der 30% er grus, fra Søgne til Dalen, videre langs telemarkskanalen og tilbake via Grimstad og barnevandrestien før vinteren kommer..
Fikk på 45mm dekk, for an og bak også. med plass til skjærm.