Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Barnevennlige stier i Kristiansand?

Barnevennlige stier i Kristiansand? #2423022 25/07/2017 20:54
B
btm Online OP
Besatt
OP Online
Besatt
B
Skal tilbringe en uke med familien i Kristiansand neste uke, og vurderer å ta med sykler til hele gjengen. Er det noen stiturer som er veldig lette, og egnet for unger henholdsvis 14" SS og 20" med gir? Det er nok 14" (som sykles av 4-åringen) som setter standard. Det bør ikke være for mye oppover, og mest mulig fin flyt, ikke bratte kneiker og crux. Finnes dette i området?

btm
Re: Barnevennlige stier i Kristiansand? [Re: btm] #2423367 27/07/2017 12:19
R
rolfnett Offline
Fersking
Fersking
R
I Mandal finnes ihvertfall Furulunden, som har mye stier på kryss og tvers.

Re: Barnevennlige stier i Kristiansand? [Re: btm] #2423494 27/07/2017 22:36
Arnebv Offline
Besatt
Besatt
Eg er ikkje superkjend med barnevenlege stiar i Kristiansand, då eg ikkje hadde så barn i terrengsykkelalder då eg budde der.

Men..

Det er eit par utgangspunkt som kan vere brukandes.
Første er Baneheia: Populært gå-turområde, men også fint for barn med sykkel. I tilknytning til området, er det masse småstiar som går hit og dit, som kan vere moro å prøve seg på for dei små også. Andelen grus gjer at knotet ikkje tek overhand og det vert opp til barna å velge sti eller grus. Eg ville dratt inn i området frå Eg

Andre eg kjem på er Jegersberg. Gjerne start/parker ved Prestheia Klubbhus. Følge du grusveg/tursti vest, hamnar du i eit lite område med turstiar/grusveg/rundløype, der det også er ein del stiar på kryss og tvers for leik og moro. Kan alternativt legge turen til/mot øvre jegersbergvann sin sør-vestre kant. Ved badeplassen der, går det lett sti/nesten grusveg rundt eit godt stykke, nordvestover. Eg hugsar ikkje heilt kor lang tid det tek før det vert noko meir krevande.

Med førehald om at ting og tang har endra seg siste 7 åra ICON_WINK

Fly like a buffalo, sting like a flea
Facebook:Stisykling på Stord

Moderator  support 

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Alexander Hagen | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå