Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Setepinne TranzX YSP03 hvordan justeres den?

Setepinne TranzX YSP03 hvordan justeres den? #2421724 18/07/2017 17:41
S
Syvfjell Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
S
Fikk nettopp / endelig min ny sykkel, en Moustache trail 6. Etter skuffelsen over en knust mudguard, og etter å ha brukt 1 time på å fikse en warped rotor og en stem som er for liten til å omringe hele styrerøret (!!) klarer jeg ikke å forstå meg på stepinnen. Jada den popper opp når jeg trykker på dingsen men når jeg sitter på setet synker han uansett om jeg trykker eller ikke på dingsen (dog saktere enn om jeg trykker). Moustache har ingen info. Specialized som også bruker disser har ingen info. Nettbutikken gir ingen info. Ingen brukbare reviews på youtube. Tranzx har ingen info. Hvordan låser eg djevelskapet i "opp" stilling? Det er min første dropper. Når jeg prøver å ta den ut er det ikke nok rom og kabel tilgjengelig til å koble den av.

Re: Setepinne TranzX YSP03 hvordan justeres den? [Re: Syvfjell] #2422824 25/07/2017 03:38
S
Syvfjell Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
S
For de som er interessert så fant jeg ut. Systemet var alt for stram på grunn at det var alt for lite kabel som kom ut av slangen, og det hjalp ikke å justere fra styret. Jeg måtte skru av remoten for å få litt slack og dra ut setepinnen. Slangen var så stram at den kunne ikke låse seg i øvre stilling (mot setet). Måtte klippe en del housing rundt kablene for å fikse det.

Moderator  support