https://www.malwarebytes.comPersonlig kan jeg trygt anbefale disse etter flere års bruk av deres produkter. For meg er det uønsket med en tungdreven programvare som hele tiden kommer med forespørsler om det ene og det andre, og med malwarebytes tenker jeg ikke en gang over at jeg har det. Det bare er der, og nyeste versjon har i tillegg langt bedre beskyttelse en vanlige anti-virus, da de nå leverer en mer komplett pakke. Det er mer enn virus som er uønsket i dagens dataverden, og jeg kan i det minste anbefale å søke opp litt reviews og liknende om disse både, via google og youtube.
Det kan såklart være du klarer deg fint med noe gratis, og det vil alltid være folk som hevder det holder i massevis, men det er med god grunn at noe koster penger her i verden. Om en vet lite om datasikkerhet, og det er uønsket å lære noe om dette området av ulike grunner, vil hvert fall jeg heller anbefale en betalt versjon da det er uvitenhet som fører til om en får noe uønsket inn på sin pc i første omgang.