Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Gratis sykkeltur i Italia?

Gratis sykkeltur i Italia? #2418295 29/06/2017 15:32
kimare Offline OP
Avhengig
OP Offline
Avhengig
Fikk denne på e-post De krever at man blogger og skriver en artikkel. Tidsrommet er fastlåst men det skal jeg klare å fikse. Er det noen andre haker med dette?

Er det noen andre haker med dette.
http://www.magasinetreiselyst.no/konkurranser/vinn-testreise-italia

Jeg har meldt meg på, og får sikkert sterk konkurranse fra andre forummedlemmer. Men det får jeg tåle, sjansen for å bli utvalgt anser jeg uansett for å være liten. Da kan like greit en annen herfra reise.

Re: Gratis sykkeltur i Italia? [Re: kimare] #2418436 30/06/2017 07:26
Knirkekne Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Ser jo OK ut da, men fordrer at man liker lycrakledd medieeksponering samt har fått fri fra jobb, kone og barn :-)

Men er jo redd for at denne typen turer blir gitt til de som allerede har en godt lest blogg og utseendet med seg.
Jeg VET jo at min fotogene side er best i mørket :-)

Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government.
Re: Gratis sykkeltur i Italia? [Re: Knirkekne] #2418449 30/06/2017 08:13
Furu Offline
/Stig
/Stig
Sitat: Knirkekne
Ser jo OK ut da, men fordrer at man liker lycrakledd medieeksponering samt har fått fri fra jobb, kone og barn :-)

Men er jo redd for at denne typen turer blir gitt til de som allerede har en godt lest blogg og utseendet med seg.
Jeg VET jo at min fotogene side er best i mørket :-)
Tror vel ikke lycra er rett antrekk, med dagsetapper på 4-6 mil. Ville nok satset på en mer restaurantvennlig sportslig stil, som f.eks Rapha RANDONNÉE SHORTS.

Legger også merke til
Quote:
Prisen inkluderer:
.....
Sykkel med hjelm og sideveske
.....

Uansett er det nok en knallfin tur.

Stig

Moderator  support 

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Alexander Hagen | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå